3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
בעולם עדיין נרגשים מהתצוגה האדירה של נבחרת צרפת וקיליאן אמבפה, שכבש רביעייה, בניצחון 0:8 אתמול (שבת) על קזחסטן במסגרת מוקדמות המונדיאל. הכוכב הצעיר התראיין למספר כלי תקשורת במדינה, כאשר בנוסף, קארים בנזמה שיתף שהוא נרגש משיתוף הפעולה שהוליד שער עם חברו, שעדיין לא יודע איפה הוא ישחק בעתיד.
בעוד קצת יותר מחודש, אמבפה יהיה חופשי לנהל משא ומתן עם הקבוצה שהוא רוצה. החלוץ של פאריס סן ז’רמן מסיים את חוזהו ביוני 2022, אך המשא ומתן לחידושו עדיין תקוע. הצרפתי הצעיר התפנה לדבר על עתידו בפני TNT: "העתיד שלי? אני עדיין לא יודע. אני בפאריס, בינתיים. כבר אמרתי שביליתי כאן חמש שנים יוצאות דופן, נהניתי מכל רגע ואני ממשיך ליהנות. ישנם הרבה דברים חשובים שהולכים לבוא, ביניהם הזדמנויות גדולות, אבל כבר דיברתי על זה בעבר. אני שמח על המגרש ובחיי האישיים”.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
במשך חודשים הארכת החוזה של אמבפה הייתה במרכז תקשורת הספורט העולמית. כוכב פ.ס.ז' דיבר לפני כחודש בכלי תקשורת שונים ואישר שהוא רצה לעזוב את בירת צרפת באוגוסט, ושהוא אינו מעוניין לדבר על החוזה שוב על מנת להתמקד בקבוצתו הנוכחית. בראיון היום (ראשון) ל’טלפוט’, שיפורסם במלואו בהמשך, הכוכב הדגיש: “מה שקרה לי בקיץ עיצב אותי. החמצתי פנדל מכריע בנבחרת ובהמשך הייתה העברה שנכשלה, וזה מציב את היכולות המנטליות שלך במבחן. הגבתי בצורה הטובה ביותר וכיום יש לי יותר ביטחון מבעבר. אני יודע למה אני מסוגל”.
חלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה, שכבש אחרי בישול של אמבפה, דיבר על מערכת היחסים ביניהם: "ניסינו לגרום לשיתוף הפעולה בינינו להצליח, ואמרתי במשחקים קודמים שיהיה רגע שזה יעבוד לנו. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק יחד ולהיות משמעותיים מול השער".
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג עם קארים בנזמה
קיליאן אמבפה חוגג עם קארים בנזמה
קיליאן אמבפה חוגג עם קארים בנזמה
(רויטרס)