2 צפייה בגלריה
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
(רויטרס)
בפעם האחרונה שארגנטינה הפסידה, סרחיו אגוארו היה על הדשא וברזיל חגגה על חשבון היריבה המושבעת עם 0:2 בקופה אמריקה. לא האחרון, אלא ב-2019. מאז, ולאורך יותר משנתיים וארבעה חודשים, האלביסלסטה לא נוצחו ב-26 משחקים - הרצף הפעיל הארוך ביותר של נבחרת כלשהי.
בלילה שבין שלישי לרביעי (01:30), ארגנטינה תקבל הזדמנות לנקום באותה ברזיל ועל הדרך גם להעפיל למונדיאל בקטאר. כדי שזה יקרה, הסקאלונטה תצטרך לנצח וגם ששתיים מבין צ'ילה (מול אקוואדור), קולומביה (פראגוואי) ואורוגוואי (בוליביה) ימעדו.
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי עולה מהספסל
ליאו מסי עולה מהספסל
ליאו מסי עולה מהספסל
(רויטרס)
אחרי ה-0:1 על אורוגוואי שבו ליאו מסי עלה מהספסל ל-14 הדקות האחרונות עקב הפציעה שהוא סוחב, הפעם הקפטן הארגנטינאי כבר אמור לפתוח בהרכב. בעיתון "אולה" דווח שהפרעוש התאמן כרגיל בשבת וכמובן רוצה לפתוח במשחק המסקרן, שיהיה הראשון שלו מאז ה-1:2 של פ.ס.ז' על ליל ב-29 באוקטובר, בו שותף למשך 45 דקות.
ליונל סקאלוני קיבל חדשות טובות גם מכיוון לאנדרו פארדס שנעדר מהמשחק מול אורוגוואי עקב פציעה. קשר פ.ס.ז' התאמן עם חבריו וצפוי לשחק, אך לא ברור אם יפתח. פאולו דיבאלה שפתח במקום מסי מול אורוגוואי וחטף מכה שאילצה אותו להיות מוחלף במחצית, התאמן אף הוא ויוכל לשחק.