3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
בפאריס סן ז’רמן התלוננו לא אחת על כך שמאז שליאו מסי חתם בקבוצה, העדיפות שלו היא לנבחרת ארגנטינה, עמה זכה הקיץ בקופה אמריקה. הפרעוש, שיפתח מול ברזיל לאחר ששיחק קצת יותר מרבע שעה נגד אורוגוואי, אכן רשם הרבה יותר דקות באלביסלסטה, כשהנתונים לעומת תרומתו למועדון הפאר הצרפתי בהחלט חריגים.
מאז שנחת בפאריס ב-10 באוגוסט וחתם על החוזה, בו גם הכניס סעיף לפיו יוכל להשתתף בכל משחקי ארגנטינה ללא בעיות, מסי לקח חלק בכל אחד מששת המשחקים של נבחרתו, ולמעט האחרון השלים בכולם 90 דקות. בפ.ס.ז’ הוא פספס מחצית מ-15 המשחקים שהיו לקבוצה מאז שחתם, כששותף בשמונה ולא שיחק בשבעה.
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
אם מדברים על תרומה בדקות, לפרעוש יש 464 דקות בנבחרת מאז שהצטרף לפ.ס.ז’, אך הוא כבש בהן ארבעה שערים, ממוצע של שער כל 116 דקות. לעומת זאת, בקבוצה הארגנטינאי הבקיע שלושה שערים ב-596 דקות בסך הכול: גול כל 198 דקות בלבד. מסי ינסה לסייע לנבחרתו להבטיח עלייה לקטאר 2022, כשלאחר מכן תהיה לו הפוגה ארוכה מהאלביסלסטה והוא יוכל לשחק בפ.ס.ז’ בראש שקט.
בינתיים, ליונל סקאלוני התייחס למפגש של אלופת דרום אמריקה נגד סגניתה, ברזיל: “מסי ישחק, הם כבר העפילו אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה. צריכים תמיד לשחק באותה צורה, בין אם אנחנו נגד ונצואלה או ברזיל, היריבה לא משנה. אני מקווה שהאוהדים ייהנו מהמשחק, אנחנו גאים שהיה ביקוש גדול של הקהל שלנו, והלוואי והיו עוד כרטיסים. ננסה למזער את היתרונות של ברזיל, כי אנחנו רוצים לשלוט במשחק”.
3 צפייה בגלריה
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
מוכן לברזיל. מסי עם סקאלוני
(רויטרס)