1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
השאלה היכן ישחק ארלינג בראוט הולאנד בעונה הבאה עדיין נותרה בגדר תעלומה. מה שברור לכולם הוא שדורטמונד תעשה כל שביכולתה על מנת לשמור על החלוץ האימתני שלה אצלה. על פי פרסומים בכלי תקשורת בגרמניה, במועדון כבר מכינים תכנית להשארתו של הכוכב הנורבגי, כשגם פומה, נותנת החסות של הקבוצה, לוקחת חלק חשוב במאמץ.
התכנית של דורטמונד היא להפוך את הולאנד לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של המועדון, אך על מנת לעשות זאת היא תצטרך שהחלוץ יחליף את נותנת החסות שלו. אם הכישרון יעזוב את נייקי לטובת פומה, המעבר יספק למועדון הזדמנויות פיננסיות חדשות שבעזרתן הוא יוכל לשלם לנורבגי. יחד עם זאת, עד ינואר לא צפויה להתקבל החלטה בנושא.
בינתיים, נראה שעל מנת להשאירו במדים השחורים-צהובים, בדורטמונד יצטרכו להציע סכום גבוה מאוד לחלוץ. לפי דיווחים שונים, הולאנד צפוי לדרוש שכר של כ-30 מיליון אירו בשנה מכל מועדון שירצה להחתימו. לשם השוואה, קיליאן אמבפה מרוויח בחוזהו הנוכחי בפאריס סן ז’רמן שכר של 25 מיליון אירו לעונה. דורטמונד לא תוכל להציע לו סכום בסדר הגודל הזה, אך צפויה להציע לו שכר של 16-18 מיליון אירו בשנה על מנת להשאירו. כמובן תלוי במצב הכלכלי של המועדון ואם החלוץ יסכים להחלפת נותנת החסות.