2 צפייה בגלריה
אריק אבידל
אריק אבידל
אריק אבידל
(רויטרס)
פרשת כדורגלנית פאריס סן ז’רמן, קיירה חמראווי, שהותקפה בידי שני רעולי פנים בצרפת בשבוע שעבר, לא מפסיקה להסעיר את צרפת כולה. לאחר שכבר דווח כי קיים חשד שאחד המעורבים בשליחת רעולי הפנים לתקוף את חמראווי הוא אריק אבידל, כעת בצרפת שופכים עוד אור על המניע למעשה, לכאורה, של שחקן העבר של נבחרת צרפת ומנהלה המקצועי לשעבר של ברצלונה.
החשד במעורבותו של אריק אבידל באירוע הגיע לאחר שנמצא כי השבב שהושתל בטלפון הנייד של חמראווי היה רשום על שמו של אבידל. על פי הדיווחים בצרפת, המניע למעשה היה ככל הנראה נקמה של שחקן העבר בכדורגלנית פ.ס.ז’. הסיבה שפורסמה גם בתקשורת הקטלונית וגם בצרפת מעידה על כך שהמנהל המקצועי, שניהל קשר רומנטי עם השחקנית בין 2018 ל-2020, רצה לנקום בה על כך ש”שכבה עם גברים נשואים”.
2 צפייה בגלריה
אריק אבידל מונף
אריק אבידל מונף
אריק אבידל מונף
(רויטרס)
עורך דינו של אריק אבידל התייחס להאשמות ואמר ל-’RMC’: “אם אבידל יחקר, הוא יסביר את עצמו בלי בעיה. עם זאת, הוא עדיין לא מבין איך אפשר לקשר אותו במישרין או בעקיפין לתקיפה הזאת”.
כזכור, חמראווי הותקפה בשבוע שעבר על ידי שני רעולי פנים, כאשר תחילה משטרת צרפת חשדה בחברתה לקבוצה, אמניטה דיאלו, כמי ששלחה את שני רעולי הפנים לתקוף את חברתה על רקע המאבק של השתיים על מקום בהרכב הקבוצה. החשדות נגד האחרונה התקררו לאחר שנחקרה במשך כ-36 שעות. כעת, עושה רושם שאנחנו בדרך להתפתחויות מרעישות עוד יותר באירוע שלא מפסיק להסעיר את המדינה.