2 צפייה בגלריה
פרץ, אברהם, ביטון ומרציאנו
פרץ, אברהם, ביטון ומרציאנו
פרץ, אברהם, ביטון ומרציאנו
(איציק בלניצקי)
נבחרת ישראל חתמה אמש (שני) רשמית את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם ניצחון קשה ודחוק, 2:3 על איי פארו באצטדיון בנתניה. החבורה בכחול-לבן שמרה על המקום השלישי, אך בסביבת הנבחרת ממש לא היו מרוצים מההופעה ואמרו: ״זו בושה, שערורייה איך שנראינו״.
בסיום המשחק, המאמן וילי רוטנשטיינר הודה לכולם וההתנהלות שלו הייתה כזו שתואמת למי שהולך להיפרד ומבין ככל הנראה שהוא לא ימשיך בתפקיד, בעוד שבהתאחדות לכדורגל השלימו עם זה שצריך משהו אחר על הקווים וההחלטה העקרונית היא שהאוסטרי לא ימשיך. גם אתמול הייתה ביקורת על ההרכב שבחר האוסטרי וכמובן על החילופים המאוחרים שביצע.
"סיימנו במקום השלישי וזה מצוין, אבל יכולנו לעשות יותר במשחקים מסוימים", אמר רוטנשטיינר לשחקניו בסיום בחדר ההלבשה. בנבחרת טוענים את מה שלא קשה לפספס – הבעיה המרכזית היא בחלק ההגנתי, שכן הנבחרת סיימה את הקמפיין הנוכחי עם נתון רע של 21 שערי חובה. “גם אם יבוא מוריניו לנבחרת הוא לא יוכל לעזור להגנה. זה הרכב השחקנים שיש לנו ועם זה צריכים לבנות תהליך, שבו נגרום להגנה להיות טובה יותר", הוסיפו בנבחרת.
ההחלטה בנוגע למאמן יכולה להיות משמעותית כלפי לא מעט שחקנים בחלק הקדמי, למשל עומר אצילי, דיא סבע, יהונתן כהן ודולב חזיזה, שיכולים יהיו לזכות בקרדיט גדול יותר במידה ויבחר מאמן חדש. מי שנמצא בסגל אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות הוא ליאל עבדה, ובנבחרת יש ביקורת על כך ששחקן, שזוכה לקרדיט בסקוטלנד ומחזיר שם במספרים לא רעים בכלל, לא נספר כמעט לאורך הקמפיין על ידי רוטנשטיינר.
2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(איציק בלניצקי)
האוסטרי אמנם יכול להיות מסופק מכך שעמד במטרה המשנית והיא המקום השלישי, אבל נראה שמעמדו התערער מאוד: "עד למחצית השנייה מול אוסטריה וילי היה בטוח במשרתו לעוד קדנציה, אבל מאז היכולת הגרועה גרמה לאנרגיות סביב המשך העסקתו של להתהפך. האנרגיות פחות טובות וזה מורגש באוויר", הוסיפו בנבחרת.