4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' מול ניקולה יוקיץ'
לוקה דונצ'יץ' מול ניקולה יוקיץ'
לוקה דונצ'יץ' מול ניקולה יוקיץ'
(רויטרס)
מלבד ההופעה המרשימה של דני אבדיה במדי וושינגטון, נערכו הלילה (בין שני לשלישי) עוד עשרה משחקים במסגרת הליגה הטובה בעולם, כשבמוקד: לוקה דונצי’ץ’ ודאלאס גברו על ניקולה יוקיץ’ ודנבר בקרב בין שני האירופיים הטובים בליגה, ולוס אנג’לס לייקרס חזרה להפסיד, הפעם מול שיקגו.

דאלאס (4:9) – דנבר (5:9) 101:111

כשדונצ’יץ’ ויוקיץ’ נמצאים משני צידי הפרקט ההנאה מובטחת, כשהפעם ידו של הסלובני הייתה על העליונה והמאבריקס רשמו ניצחון חמישי בשישה משחקים. הנאגטס לעומת זאת, נבלמו אחרי רצף של חמישה ניצחונות. האורחת עוד הספיקה להוליך ב-13 נקודות במהלך הרבע השלישי, אך החבורה מטקסס לא נבהלה, רצה ל-3:14 בפתיחת הרבע האחרון ולא הביטה לאחור. המקומיים סיימו את הרבע המכריע עם 18:32 וסידרו לעצמם סיום רגוע וניצחון בהפרש דו ספרתי.
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
(רויטרס)
דונצ’יץ’ סיים את המשחק עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים, אך מי שהוביל את המנצחת היה בכלל קריסטפס פורזינגיס, שקלע 29 והוסיף 11 כדורים חוזרים. הסרבי מנגד, רשם 35 נקודות ו-16 ריבאונדים, אך לצערו העזרה מחבריו הייתה קצרה מלהושיע את האורחת.
4 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
(רויטרס)

לוס אנג’לס לייקרס (7:8) – שיקגו (4:10) 121:103

החבורה בצהוב המשיכה להפגין חוסר יציבות בתקופה בה היא נאלצת לשחק ללא לברון ג’יימס הפצוע, והשלימה הפסד שני בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. הבולס לעומת זאת, ממשיכים להוכיח שהם הולכים לרוץ חזק השנה בצד המזרחי, ואספו ניצחון שלישי בארבעה משחקים. את הבריחה המשמעותית שלה ביצעה האורחת ברבע השלישי, אותו היא סיימה עם יתרון של 21 נקודות, שלמעשה הפך את 12 הדקות האחרונות לטיול בפארק עבורה.
דמאר דרוזן ניצח על החגיגה של השוורים עם 38 נקודות, כשלונזו בול (27) וזאק לאבין (26) הרשימו גם כן. ראסל ווסטברוק הוביל את הצהובים עם 25 נקודות, אך מלבד טאלן הורטון טאקר (22) ואנתוני דייויס (20), כל שאר השחקנים של המארחת קלעו בחד ספרתי.
4 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(רויטרס)

קליבלנד (6:9) – בוסטון (7:7) 98:92

הסלטיקס נקמו במארחת על ההפסד במשחק הקודם והשלימו ניצחון שלישי בארבעה משחקים, בזמן שהקאבס המפתיעים נבלמו אחרי שני ניצחונות. אף קבוצה לא הצליחה לייצר בריחה משמעותית במהלך 48 הדקות ו-1:28 לסיום לוח התוצאות הראה 89:90 לחבורה בירוק, שבנקודה הזו יצאה לריצת 0:6 והכריעה את ההתמודדות. ג’ייסון טייטום בלט בשורות המנצחת עם 23 נקודות, 28 של ריקי רוביו לא הספיקו למארחת.

מינסוטה (9:4) – פיניקס (3:10) 99:96

החבורה מאריזונה לא עוצרת ולמרות קרב צמוד, הצליחה לאסוף ניצחון תשיעי ברציפות ולהמשיך לרוץ בצמרת המערב. המארחת מנגד, במומנטום שונה לחלוטין עם הפסד שמיני בתשעת משחקיה האחרונים. נקפוץ ישר לרגעים המכריעים: 37.4 שניות לסיום צימק פטריק בברלי ל-95:94, כשמיד לאחר מכן המארחת חטפה כדור ויכלה להפוך, אבל דיאנג’לו ראסל החטיא. כריס פול העניש מהקו בצד השני, ראסל שוב צימק לנקודה, הסאנס המשיכו לעמוד בלחץ מהקו ובפיגור שלוש, 0.5 לסיום, הטימברוולבס לא הצליחו לייצר זריקה ראויה. דווין בוקר הוביל את המנצחת עם 29 נקודות, קארל אנתוני טאונס קלע 35 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, אך נותר עם עוד הפסד.

אוקלהומה (8:5) – מיאמי (5:9) 103:90

ההיט אספו ניצחון שני ברציפות על חשבון היריבה מהמערב, שנמצאת ברצף דומה, רק בפן השלילי. האורחת מפלורידה ברחה ליתרון בן שתי ספרות במהלך הרבע השלישי, ולמרות מיני קאמבק של המקומיים, ידעה לשמור על מרווח הביטחון ולייצר לעצמה סיום רגוע. קייל לאורי (26 נקודות) ודאנקן רובינסון (21) הובילו את החבורה של אריק ספולסטרה.

ממפיס (7:7) – יוסטון (13:1) 102:136

עם רצף של שלושה הפסדים, ג’ה מוראנט וחבריו לא היו יכולים לבקש יריבה נוחה יותר כדי לשוב למסלול הניצחונות. הגריזליס התפוצצו על הרוקטס, בעלי המאזן החלש בליגה, וטיילו כל הדרך להיחלצות מהמאזן השלילי, איתו עלו אל הפרקט. ההפרש הדו ספרתי נפתח כבר ברבע הראשון ורק הלך וצמח, כשמוראנט הוביל את המארחת בסיום עם 22 נקודות.

ניו יורק ניקס (6:8) – אינדיאנה (9:6) 84:92

החבורה מהתפוח הגדול חזרה לנצח אחרי שני הפסדים, ועשתה זאת אל מול הקהל במדיסון סקוור גארדן ועל חשבונם של הפייסרס, שנבלמו אחרי שני ניצחונות. היריבות המושבעות סיפקו קרב הגנתי עיקש, אבל ברגעים המכריעים היו אלה הניקס שהתעלו, ולאחר ששמרו את היריבה על 10 נקודות בלבד ב-12 הדקות האחרונות, הם התפנו לחגוג עם הקהל בגארדן. קמבה ווקר הוביל את המארחת עם 16 נקודות, מאלקולם ברוגדון בלט מן העבר השני עם 22.

אטלנטה (9:6) – אורלנדו (11:3) 111:129

ההוקס חיברו ניצחון שני ברציפות על חשבון המג’יק החלשים, שכבר סופרים חמישה הפסדים בששת משחקיהם האחרונים. המארחת ברחה במהלך הרבע האחרון כשטריי יאנג וג’ו קולינס הובילו אותה עם 23 נקודות כ”א, יחד עם קלינט קאפלה שקלע 20 והוסיף עוד 16 כדורים חוזרים. קול אנתוני היה היחיד שתפקד מנגד עם 29 נקודות.

פורטלנד (8:7) – טורונטו (8:7) 113:118

הטריילבלייזרס שרדו משחק צמוד בבית עם ניצחון שני בשלושה משחקים, בעוד שהראפטורס לעומת זאת, רשמו הפסד חמישי בשישה משחקים וירדו למאזן שלילי. השתיים היו קרובות אחת לשנייה במשך שלושה רבעים וחצי, אך בכניסה לחמש הדקות האחרונות המארחת הצליחה לייצר פער דו ספרתי. טורונטו לא ויתרה וצימקה בחזרה לנקודה (112:111) קצת פחות משתי דקות לסיום, אבל דמיאן לילארד וחבריו ידעו לשמור על קור הרוח ולאסוף ניצחון חשוב. סי ג’יי מקולום היה הקלעי המוביל עם 29 נקודות, כש’דיים’ “הסתפק” הפעם ב-24 בלבד. או ג’יי אנונובי הוביל את המפסידה עם 29 נקודות משלו.

דטרויט (10:3) – סקרמנטו (8:6) 129:107

רבע ראשון של 12:31 מצד הקינגס גמר למעשה את הסיפור והפך את שלושת הרבעים שבאו אחריו לגארבג’ טיים אחד גדול, בסיומו החבורה בסגול עצרה רצף של ארבעה הפסדים, ולא אפשרה לפיסטונס לחבר שני ניצחונות אחרי שגברו על טורונטו במשחקם הקודם. ד’ארון פוקס וריצ’ואן הולמס הובילו את האורחת עם 19 נקודות כ”א, סאדיק ביי בלט אצל המקומיים עם 28 נקודות.