2 צפייה בגלריה
התפתחות חדשה. האייט אבידל  (רויטרס)
התפתחות חדשה. האייט אבידל  (רויטרס)
התפתחות חדשה. האייט אבידל (רויטרס)
(שלישית משמאל)
כמעט שבוע חלף מאז התפוצצה פרשת התקיפה של קשרית פ.ס.ז', קיירה חמראווי, והנושא ממשיך להסעיר את הכדורגל הצרפתי. אחרי ששמו של שחקן העבר והמנהל הספורטיבי של ברצלונה לשעבר, אריק אבידל, השתרבב לפרשה, כעת מוזכרת גם אשתו, האייט.
לפי דיווח בעיתון "ל'אקיפ" הצרפתי, חמראווי חושדת שהאייט עמדה מאחורי התקיפה או הייתה מעורבת באופן כזה או אחר. בשלב זה חקירת המשטרה מתמקדת, בין היתר, בשיחת טלפון של השחקנית עם אבידל למחרת האירוע ובה, כך מעריכים בצרפת, היא שאלה אותו אם רעייתו הייתה מעורבת. אבידל הגיב בתדהמה לשאלה והשיב בשלילה.
כדי לרדת לפרטי פרטים ולהבין מה בדיוק התרחש באותה שיחה וכמובן בתקיפתה של חמראווי, אבידל צפוי לקבל זימון למסור עדות במשטרה. בנוסף לכך, בעקבות החשד במעורבות רעייתו, לא נשללת האפשרות שגם היא תידרש למסור עדות. בצרפת מדווחים גם שייתכן כי את השיחה המדוברת בין אבידל לחמראווי, שמעו מספר מחברותיה לפ.ס.ז' מכיוון שהיא התנהלה על רמקול בחדר ההלבשה.
בתוך כך, עורך דינה של חמראווי, סעיד חריר, מסר: “היא מבקשת לכבד את פרטיותה ואת חייה הפרטיים, ורוצה לשמור על שקט בתקופה הקשה הזו”.
2 צפייה בגלריה
החקירה בעיצומה. חמראווי  (רויטרס)
החקירה בעיצומה. חמראווי  (רויטרס)
החקירה בעיצומה. חמראווי (רויטרס)
(משמאל)
כזכור, חמראווי - לשעבר שחקנית ברצלונה, המועדון שבו שימש מגן העבר כמנהל ספורטיבי - הותקפה בידיה וברגליה אחרי שחזרה מארוחה קבוצתית.
עימה הייתה גם שחקנית נוספת, אמינאטה דיאלו, אותה החזיקו התוקפים. תחילה, האחרונה הייתה החשודה המרכזית והיא נחקרה במשך 36 שעות, אך שוחררה לבסוף ללא תנאים מגבילים וכעת החקירה לא מתמקדת בה, אלא באבידל. עם הזמן התברר שבטלפון הנייד של חמראווי הושתל שבב שהיה רשום על שמו של מגן העבר כשבמקביל דווח כי המניע לכל הסיפור הוא נקמה בחמראווי. עוד פורסם כי אבידל ניהל קשר רומנטי עם השחקנית בין 2018 ל-2020.