2 צפייה בגלריה
קארים אדיימי
קארים אדיימי
קארים אדיימי
(רויטרס)
האם קארים אדיימי יהיה הרכש הבא של צ'אבי? ברצלונה צפויה להגיש הצעה על החלוץ בן ה-19 כבר השבוע, כך דווח היום (שלישי) ב"ספורט 1" הגרמני. לפי הפרסום, הקטלונים יציעו לרד בול זלצבורג 40 מיליון אירו ולחלוץ הצעיר חוזה לחמש שנים.
בארסה שרויה במשבר כלכלי כבר תקופה ארוכה ולכן דובר תחילה על השאלה עם רכישה עתידית, אלא שעל פי הדיווח של העיתונאי פטריק ברגר - השאלה לא על הפרק. בנוסף נכתב כי בורוסיה דורטמונד היא עדיין הפייבוריטית להחתים את אדיימי למרות שהיא יכולה להציע רק 35 מיליון אירו כולל בונוסים ושכר נמוך יותר - כחמישה מיליון אירו.
לפי ההערכות, נציגי בארסה כבר נפגשו עם מקורבים לאדיימי, שבישל שער מול הקטלונים במשחק הכנה לפני תחילת העונה, בו ניצחו האוסטרים 1:2. בתקשורת הקטלונית אף נטען שבארסה "שולטת בעתידו" של הכישרון הצעיר. אדיימי רשם 72 הופעות בזלצבורג, בהן כבש 40 שערים כשהעונה הוא מצא את הרשת 11 פעמים בליגה ב-13 משחקים.
העניין הרב של בארסה באדיימי נובע, בין היתר, מהמבחר הדל שיש לצ'אבי בחלק הקדמי לאור היעדרויותיהם של סרחיו אגוארו ואנסו פאטי, בנוסף לאכזבה מיכולתו של לוק דה יונג תחת רונאלד קומאן. החלוץ ההולנדי גם כך לא ממש מתאים לסגנון המשחק של צ'אבי.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אגב, בתקשורת הקטלונית דווח שבארסה עקבה אחרי אדיימי במשך שלוש שנים ובמועדון קיבלו עליו דו”חות חיוביים מאוד, אבל למרות ההמלצות על החלוץ, לא החליטו ללכת עליו. עכשיו כבר מחירו הרבה יותר גבוה.