3 צפייה בגלריה
ומה תהיה תגובתו? זידאן
ומה תהיה תגובתו? זידאן
ומה תהיה תגובתו? זידאן
(רויטרס)
על אף שאולה גונאר סולשיאר עדיין משמש כמאמן הראשי של מנצ’סטר יונייטד, המועדון האנגלי פועל שעות נוספות מאחורי הקלעים על מנת למצוא את האיש המתאים שיחליף את הנורבגי מאחורי הקווים באולד טראפורד. במקביל, ב’מארקה’ דווח היום (רביעי) על כך שאחד המועמדים הבכירים למשרה, זינדין זידאן, מתרחק מהשדים האדומים.
הסיבה לכך לא נובעת מהצרפתי עצמו, אלא דווקא מאשתו, ורוניק, שלא מוקסמת מהרעיון של לגור בעיר מנצ’סטר ומעדיפה שזיזו יישאר לבינתיים בהפסקה עד שימצא מקום עדיף יותר מבחינת מגורים שיוכל לעבוד בו. מועמד אחר שעשוי דווקא לענות בחיוב למשרה הוא מאמן לסטר, ברנדן רוג’רס, שעל אף שאימן בעברו את היריבה המשובעת ליברפול, יתקשה לוותר על המשרה החלומית.
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(רויטרס)
בנוסף, באנגליה חושפים את סכומי השכר האדירים שמשלמים השדים האדומים מאז הגעתם של שחקני הרכש הנוצצים לאולד טראפורד בקיץ, בניהם ג’יידון סנצ’ו, רפאל וראן ובראש ובראשונה, כריסטיאנו רונאלדו.
סכום השכר שאותו משלם המועדון האנגלי לשחקנים עלה ב-25 אחוזים ביחס לעונה שעברה, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא חזרתו של רונאלדו למנצ’סטר אחרי 12 שנה. CR7 הוא המשתכר הגבוה בהיסטוריית הפרמייר ליג כשהוא מרוויח 550 אלף ליש”ט לשבוע ביונייטד. כשמוסיפים את הסכום האדיר הזה לסכומים הלא מבוטלים שמרוויחים סנצ’ו ו-וראן, מגיעים לכמעט יותר מ-1.3 מיליון ליש”ט שהשדים האדומים משלמים לשחקנים ביחס לעונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
מנכ”ל מנצ’סטר יונייטד, אד וודוורד, שהתייחס גם לעלייה המשמעותית בהכנסות המועדון מאז חזרתו של הפנומן הפורטוגלי אמר: “בזמן שהדוחות הפיננסיים מציגים את ההתאוששות שלנו לאורך המגפה, העדיפות העליונה מבחינתנו היא הצלחה על המגרש”.