1 צפייה בגלריה
המפגש בין מכבי חדרה לקפושוואר
המפגש בין מכבי חדרה לקפושוואר
המפגש בין מכבי חדרה לקפושוואר
(צילום: יוסי לזרוב)
מכבי חדרה פתחה הערב (רביעי) את הופעתה ההיסטורית בגביע האתגר מול קבוצת קפושוואר מהונגריה מול מאות צופים באולם האנרבוקס שבחדרה, אך לצערה הבדלי הרמות הורגשו והיא ספגה 3:0 חלק בשלוש המערכות.
המערכה הראשונה יצאה לדרך כאשר החדרתיות התגברו ברגעים הראשונים על ההתרגשות ובהתלהבות עצומה הובילו 1:4. בהמשך ההונגריות נכנסו לעניינים עם שתי נקודות רצופות וצמצמו את הפער לשתי נקודות בלבד. חדרה עוד הצליחה להוליך בארבעה שערים במערכה הראשונה, אך ההונגריות העבירו הילוך והגדילו את הפער לחמש נקודות וניצחו את המערכה 20:25.
המערכה השנייה הייתה כבר סיפור אחר והיה אפשר לחוש את הבדלי הרמות, במהלך המערכה ההונגריות כבר הוליכו בשבע הפרש, החדרתיות לא הצליחו לשחזר את היכולת מהמערכה הראשונה והפסידו גם את השנייה - 25:14
המערכה השלישית הייתה שקולה ומותחת בפתיחתה כשהישראליות שיחקו נהדר, אך ההונגריות לא ויתרו ועלו ל-11:15 באמצע המערכה. חדרה עוד הצליחה לצמצם מעט את הפער אך קפושוואר ניצחה בסופה 15:25 מוחץ והיא בהחלט מוכנה לגומלין שייערך ביום שלישי הבא בהונגריה.
בלטו בחדרה - בלה דיאנה 11 נקודות , חנה טופקינה 8 נקודות ואורטל איבגי 7 נקודות בלטו בקפושוואר - באסנקאווה 14 נקודות, רקה זספאזק 13 נקודות ואנא גרבר 6 נקודות