2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
(רדאד ג'בארה)
בני סכנין הגיעה אתמול לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בשל התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, לאחר שבמשחק נגד הפועל חיפה נזרקו חפצים בשלושה אירועים שונים. בין היתר, נזרקה מהיציע של אוהדי סכנין כוס שתייה שפגעה בעוזר השופט, אלי קספו, ובהמשך נזרקו חפצים גם לעבר השוער, אוהד לויטה, כך שהמשחק עוכב לשתי דקות.
היום (חמישי) הגיעה ההחלטה, ובהתאחדות לכדורגל קנסו את סכנין בפועל על סך של 30 אלף ש”ח בעקבות הדברים, וכן הטילו עונש על תנאי לשנה של משחק רדיוס אחד במקרה של הרשעה חוזרת בגין התפרעות אוהדים.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(שחר גרוס)
כזכור, יו”ר סכנין, מוחמד אבו יונס, טען בבית הדין: “הלכתי לאצטדיון וניסיתי עשר פעמים לזרוק כוס פלסטיק שתעבור את השער ותפגע בשופט שבדק את הרשת. לא ראיתי שזה קרה. איך האוהד הצליח לפגוע בשופט? אני לא יודע. כמו כן, המשחק לא נעצר בגלל זריקת כוס, כי אחרי שהפועל חיפה הבקיעו שער, השוער שלהם עשה תנועה מגונה לקהל ואז השחקנים שלנו באו לשופט ושאלו למה אתה לא נותן לו צהוב. בגלל זה המשחק נעצר, לא בגלל זריקת הכוס”.
אבו יונס הוסיף: “עשינו פעילות חברתית עם השחקנים בבתי הספר והסברנו לילדים ‘תראו מה שקרה בבית החולים סורוקה, תראו מה קורה ברחוב, בואו נפסיק את האלימות’. הזמנו רב, כומר ואימאם כדי להסביר לקהילה מחר שאסור לנהוג באלימות כלפי אחרים. אחרי שראינו את האבנים שנזרקו על הרכב של האוהדת מהפועל חיפה, לקחנו אחריות למרות שזה לא היה באזור המגרש אלא בעיר, הזמנו אותה למסעדה, תיקנו את הרכב על חשבון הקבוצה ויצאנו במסע הסברה. אנחנו עושים מה שאפשר כדי למגר את האלימות. משהו קורה במדינה, לא רק בסכנין, ואנחנו עושים כל מה שאפשר כדי למנוע אלימות ולחנך ילדים. אני לא מאשים אף אחד, אבל באחריות המשטרה לעשות סדר ולכוון את הקהל מחוץ לעיר”.