1 צפייה בגלריה
שמוליק ברנר
שמוליק ברנר
שמוליק ברנר
(אורן בן חקון)
המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים. במוקד עירוני קרית אתא גברה על מכבי עירוני רמת גן באולם זיסמן בזכות 29 נקודות של אמין סטיבנס. מכבי אשדוד גברה על עירוני רעננה, שקיבלה 31 נקודות מג'ייסון סיגרס, בזכות רבע שלישי נהדר והשיגה ניצחון שני העונה.

מכבי אשדוד - עירוני רעננה 91:98

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שהן חייבות את הניצחון לאור פתיחת העונה הרעה. בסופו של דבר המארחת השיגה את ניצחונה השני העונה בזכות רבע שלישי נהדר בו הצליחה לייצר ריצה. הדרומיים נהנו מ-11 שלשות וקלעו 25 נקודות מאיבודי הכדור של האורחים. הקבוצה של יוסי בונן עמוק בחלק התחתון עם ניצחון בודד עד כה, ג׳ייסון סיגרס היה היחיד שהגיע לעבודה עם 31 נקודות.
הרבו לקלוע למכבי אשדוד: כריס אורטיז 26 נקודות, יוניו ברואטה 21 נקודות, רומן רובינשטיין 12 נקודות, רביב פיטשון 11 נקודות.
הרבו לקלוע לעירוני רעננה: ג'ייסון סיגרס 31 נקודות, גל שטרנברג 14 נקודות, ירין איינהורן 12 נקודות ו-11 אסיסיטים, יהל מלמד 11 נקודות.

מכבי עירוני רמת גן - עירוני קרית אתא 81:76

הקבוצה של שרון אברהמי חילקה 25 אסיסטים ויצאה מזיסמן עם ניצחון מרשים, כשהיא מחברת, לראשונה העונה, שני ניצחונות רצופים. מנגד, המארחת ספגה את ההפסד השלישי בארבעת משחקיה האחרונים, ושתי הקבוצות במאזן זהה. האורחים שלטו בקצב מהרבע הראשון וכבר פתחו פער דו ספרתי שצומצם עם סל של לוטאטי על סף ההפסקה. ברבע הרביעי רמת גן מחקה פיגור 16 למינוס שתי נקודות בלבד, אך פספסה הזדמנויות להשוות וזה עלה לה במשחק.
הרבו לקלוע למכבי עירוני רמת גן: אלייז'ה הירש 17 נקודות, דקראיי טאקר 14 נקודות, ריקי טרנט 13 נקודות, פול דילייני 11 נקודות.
הרבו לקלוע לעירוני קרית אתא: אמין סטיבנס 29 נקודות, עידו דוידי 17 נקודות, גור לביא 13 נקודות ו-11 ריבאונדים, עמית ראובן 9 נקודות.