2 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת חוגגות עם ג'ני אמבלק
שחקניות קריית גת חוגגות עם ג'ני אמבלק
שחקניות קריית גת חוגגות עם ג'ני אמבלק
(שחר גרוס)
המחזור השישי בליגת העל לנשים שוחק הערב (חמישי) כאשר במוקד – האלופה, מ.ס קריית גת, חזרה לנצח עם 1:4 קליל על מכבי בנות עמק חפר, בשחזור גמר הגביע בעונה שעברה, והיא עלתה לפסגת הטבלה על חשבונה של מכבי כשרונות חדרה שנעצרה עם 1:1 מול הפועל באר שבע.

מ.ס קרית גת - מכבי בנות עמק חפר 1:4

הטרבליסטית מהעונה שעברה רצתה להתאושש מההפסד 2:0 לכישרונות חדרה במחזור האחרון ועשתה את העבודה בקלילות, כשסגרה עניין עוד במחצית הראשונה וגם עלתה לפסגת הטבלה. פליסיאנו גיאוואנה כבשה צמד בזק תוך שש דקות (12 ו-18), אפי פיס אוומזינו כבשה את השלישי בדקה ה-30, כשסנדרה פריירה, הכוכבת הברזילאית של האלופה, כבשה את השער הרביעי בדקה ה-47, כשיאוה סריבננקו הצליחה רק לצמק בדקה ה-63. קריית גת למעשה חלפה על פני מכבי כשרונות חדרה (סיימה ב-1:1 מול הפועל ב”ש) ומובילה על פניה בשתי נקודות (13 לעומת 11), אך אס”א ת”א נצדה גם היא לפסגה עם 13 נקודות משלה.
2 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת ועמק חפר
שחקניות קריית גת ועמק חפר
שחקניות קריית גת ועמק חפר
(ההתאחדות לכדורגל)

הפועל ב”ש – מכבי כישרונות חדרה 1:1

כאמור, מוליכת הטבלה עדיין בלתי מנוצחת העונה, אך איבדה את המקום הראשון כאשר לאחר שניצחה 0:2 את קריית גת במחזור הקודם, היא איבדה את הפסגה ולמעשה גם את המקום השני לאור ניצחונה של אס”א ת”א. ארקיבה אמירה כבשה עבור המארחת בדקה ה-26, מריה אלמצרי קבעה חלוקת נקודות בדקה ה-73. החדרתיות כאמור שתי נקודות מתחת לפסגה.

הפועל רעננה – אס”א ת”א 1:0

רעננה עדיין מתחת לקו האדום כשהיא עדיין ללא ניצחון העונה, שיבון אדוארדס כבשה לתל אביביות שנצמדות לקריית גת הראשונה בטבלה, עם 13 נקודות לשתיהן, אך לקריית גם יחס שערים טוב יותר.

מ.כ רמת השרון – הפועל מרמורק 1:0

הפסד מפתיע לקבוצה מהשרון מול הקבוצה מתחתית הטבלה, שרשמה את ניצחונה הראשון העונה בזכות שער מאוחר של מריה סאנצ’ס בדקה ה-78 בדרך לשמונה נקודות. רמת השרון ממשיכה בפתיחת העונה המהוססת שלה והיא כבר עם שני הפסדים, כשנעצרה על 10 נקודות.