1 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(איציק בלניצקי)
מועדון הכדורסל של הפועל חיפה הודיע הבוקר (שישי) על שחרורו של שחקנה הזר, מייק ווטקניס, שהגיע לקבוצה לפני קצת פחות מחודש, כאשר הוא הוחתם לחוזה זמני של חודש. בתוך כך, הקבוצה הודיעה על החתמתו של הגארד הישראלי/שבדי, יהונתן פלג (28, 1.93 מ׳).
הסיבה לכך שווטקינס שוחרר מעט לפני הזמן היא פציעה ומחלה בגללה החמיץ את המשחק נגד ראשון לציון והיה בספק למשחק מחר נגד הפועל ירושלים, ובעקבות זאת הוחלט על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה לא להאריך איתו את החוזה עד לסיום העונה.
בנוסף בהודעה שהוציא המועדון נכתב: “אנחנו זכינו להכיר בן אדם מדהים ושחקן נהדר, ואולי בעתיד הדברים ייראו אחרת. אנחנו מודים לו על התקופה במועדון ומקווים שימצא קבוצה חדשה במהרה”.
בנוסף, יהונתן פלג, שחתם בהפועל חיפה, החל את העונה ביריבה העירונית מכבי חיפה, וכששוחרר החל להתאמן אצל האדומים מבירת הכרמל עד שהצוות המקצועי החליט להחתימו עד לתום העונה.
יו״ר הפועל חיפה, יובל רוסמן, אמר על החתמתו של פלג: ״התרשמנו מהאישיות המיוחדת של יהונתן, ואחרי שארמסטרונג שוחרר כי לא קיבל עדיין אזרחות, היינו חייבים עוד גארד שירים את הרמה באימונים ויוכל לתת דקות מנוחה לוורגאס וקאדים במשחקים״.