2 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר וקארים בנזמה
אנטוניו רודיגר וקארים בנזמה
אנטוניו רודיגר וקארים בנזמה
(רויטרס)
ריאל מדריד ופאריס סן ז’רמן מנהלות בשנה האחרונה מאבק, חלקו סמוי ולעיתים הופך לגלוי בכלי התקשורת עם טענות הדדיות משני הכיוונים והכל בנושא שחקן אחד: קיליאן אמבפה, שנראה כי דרכו לבירת ספרד סלולה. מעבר לצרפתי, באירופה מדווחים על מאבק נוסף שמתפתח בין שני המועדונים וזה על שירותיו של אנטוניו רודיגר.
הבלם הגרמני עובר תקופה לא שקטה. הוא מצידו רוצה להמשיך בצ’לסי, אבל מבין שהחוזה שלו, שיפוג ביוני 2022, כנראה לא יוארך מאחר שאין הסכמות בינו לבין המועדון כשהוא דורש שכר של 12 מיליון נטו לעונה. בשל העובדה הזו, מועדונים מסביב ליבשת לוטשים עיניים לעבר השחקן שיכול לנהל כבר בינואר משא ומתן ולחתום בקבוצה חדשה.
2 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר חוגג
אנטוניו רודיגר חוגג
אנטוניו רודיגר חוגג
(רויטרס)
לאחרונה נראה היה שריאל מדריד היא המובילה במרדף אחריו כשבמועדון מתכננים לצרפו בדיוק כפי שעשו עם דויד אלאבה מבאיירן מינכן בתחילת העונה, כשהאחרון סיים את חוזהו. אולם, בצרפת טוענים כי בימים האחרונים פאריס סן ז’רמן מנסה לבצע מחטף וכבר ניהלה שיחות עם סביבתו של השחקן על מנת לצרפו בסיום העונה.
עוד טוענים בצרפת כי מאוריסיו פוצ’טינו כבר נתן את אישורו למעבר, כך שהכדור עובר למגרש של רודיגר שיצטרך להכריע. לפי אתר ‘טרנספרמרקט’ השווי של רודיגר מוערך ב-35 מילון אירו, אך כאמור הוא יוכל להגיע בחינם ושכר של 12 מיליון אירו נטו לעונה זה בהחלט משהו שפאריס וריאל יכולות להרשות לעצמן.