3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
ליגת ה-NBA נמשכה הלילה (בין שישי לשבת) וסיפקה כהרגלה משחקים מרתקים עם תצוגות יוצאות דופן של הכוכבים הגדולים ביותר. למרות חזרתו של לברון ג’יימס מפציעה, לוס אנג’לס לייקרס נכנעה 130:108 לבוסטון.
לברון סיפק ערב סולידי של 23 נקודות בחזרה שלו. יחד עם זאת, פתיחת העונה של הכוכב די עגומה ביחס לעונות קודמות כאשר בששת המשחקים שבהם שיחק עד כה העונה, הוא קלע 24.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים (הכי מעט שלו מאז עונת הרוקי). בנוסף, ממוצע האסיסטים שלו למשחק עומד על שבע (הנמוך ביותר בקריירה), אחוז הקליעה על 46.7 אחוזים (הכי נמוך מאז עונת הרוקי), כאשר מספר איבודי הכדור עומד על 4.2 (הכי הרבה בקריירה).
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
מן העבר השני, ג’ייסון טייטום להט בשורות הסלטיקס עם 37 נקודות ו-11 ריבאונדים ובכך הפך לשחקן השני הכי צעיר בהיסטוריית המפגשים בין הקבוצות שקולע לפחות 35 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשהוא עושה זאת בגיל 23 ו-261 ימים.
בנוסף, האלופה מילווקי רשמה ניצחון שמיני העונה עם 89:96 על אוקלהומה. מי שרשם ציון דרך מרשים במשחק היה כריס מידלטון שהפך לגדול קלעי השלשות של הבאקס בכל הזמנים ועקף את ריי אלן האגדי. שניהם אגב, נכנסו ללילה עם מספר זהה של 1,051 קליעות מדויקות מחוץ לקשת.
3 צפייה בגלריה
כריס מידלטון
כריס מידלטון
כריס מידלטון
(רויטרס)
מאמן מילווקי, מייק בודנהולצר, אמר בסיום: “הם סגרו עלינו וניסו להתעלות עלינו. דיברנו על המאמץ והתחרותיות, אלו דברים שבאו לידי ביטוי במשחק של יאניס (אנטטוקומפו) ומדובר בעוד משחק מרשים שלו. יחד עם זאת, המאמן עדיין לא שלם על היכולת של קבוצתו: “אנחנו חייבים להיות טובים יותר בקבלת ההחלטות, אני חושב שגם אני, גם יאניס וגם כריס (מידלטון) צריכים להשתפר בזה”.