2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' מאוכזב
נובאק ג'וקוביץ' מאוכזב
נובאק ג'וקוביץ' מאוכזב
(רויטרס)
דרמה מתפתחת בעולם הטניס. אחרי דבריו של ניק קיריוס, שלמעשה חיזק את המדורג ראשון בעולם נובאק ג’וקוביץ’ בטענה שאסור לחייב את הטניסאים להתחסן, ולכן יש לדחות את אליפות אוסטרליה הפתוחה – כעת ראש הטורניר, קרייג טיילי, הודיע כי הוא מחייב את הטניסאים לעבור חיסון, אחרת לא יוכלו לקחת חלק בתחרות בינואר.
ג’וקוביץ’ כבר טען כי הוא מסרב לחשוף האם הוא מחוסן ואמר שימתין עד שראשי אוסטרליה הפתוחה יפרסמו את פרוטוקול הבריאות שלהם בטרם יחליט האם להתמודד בלבורן. כעת, בטורניר מספרים שחלה חובה להתחסן, ומי שלא יעשה זאת יישאר מחוץ לאליפות היוקרתית. עדיין לא ברור האם הסרבי, שזכה תשע פעמים באוסטרליה, ייקח בה חלק הפעם.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
קריי טיילי אף אמר: “יש הרבה ספקולציות לגבי החיסון, אבל ברגע שראש הממשלה הודיע שכולם צריכים להתחסן, זה תקף גם עלינו ואמרנו זאת לשחקנים. כולם יצטרכו להתחסן, כולל העובדים שיגיעו לאליפות. היינו רוצים לראות את נובאק כאן, והוא יודע שעליו להתחסן כדי לשחק”.
במדינת ויקטוריה שבאוסטרליה שיעור המתחסנים עומד על 90 אחוזים. בניגוד לג’וקוביץ’, רפאל נדאל אמור לקחת חלק באליפות וגם המדורגת 1 בעולם, אשלי בארטי, שתנסה להשיג תואר נוסף.