6 צפייה בגלריה
צוף בן משה
צוף בן משה
צוף בן משה
(רז גליל)
המחזור השביעי בליגת ווינר סל נפתח הערב (שבת) כאשר הפועל תל אביב מחצה 62:88 את הפועל אילת באולם בגין בעיר הדרומית בישראל. בנוסף, הפועל גליל עליון יצאה מהיכל הקונכייה בבאר שבע עם ניצחון 61:73 מרשים, והתאושש מההפסד בדרבי להפועל גלבוע/גליל.

הפועל אילת – הפועל תל אביב 62:88

האדומים מתל אביב נכנסו לקצב ודרסו את החבורה הלא מחוברת של אריאל בית הלחמי. ג’יימס יאנג, עידן זלמנסון וג’יי פי טוקוטו הובילו את קבוצתם לניצחון מוחץ וחיברו שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה. מנגד, כריסטיאן דוליטל ואלכס המילטון לא ירצו לזכור את הופעת הבכורה שלהם בעיר הדרומית.
קלעו להפועל תל אביב: ג’יימס יאנג 18, עידן זלמנסון 14, ג’יפי טוקוטו 14, בר טימור 12, גיל בני וג’ייקובן בראון 9 כ”א, רז אדם 7, לוטן אמסלם 2, דיוואן הרננדס 1.
קלעו להפועל אילת: צוף בן משה 19, ג’סטין פאטון 10, חואקין שוכמן 9, אלכס המילטון 7, כריסטיאן דוליטל 6, רועי הובר 4, בריון אלן 3 מירון רוינה ועומר הראל 2 כ”א.
6 צפייה בגלריה
יונתן שולדברנד מקבל תשורה
יונתן שולדברנד מקבל תשורה
יונתן שולדברנד מקבל תשורה
(רז גליל)

מחצית ראשונה: 32:44 להפועל תל אביב

ג’יימס יאנג החל היטב את המשחק, קלע שש נקודות והוביל את האדומים ל-4:10 בפתיחה. צוף בן משה קלע שבע נקודות רצופות, בר טימור הגיב עם סל יפה בחדירה. אילת הרבתה לאבד, טוקוטו קבע 13:21 לאורחים ובית הלחמי הזעיק טיים אאוט שתי דקות לסוף הרבע. אילת צמצמה מעט עם קליעות עונשין, אבל המילה האחרונה הייתה של יאנג שחתם את הרבע עם 10 נקודות אישיות ו-17:25 להפועל תל אביב.
6 צפייה בגלריה
האוהדים של הפועל תל אביב באילת
האוהדים של הפועל תל אביב באילת
האוהדים של הפועל תל אביב באילת
(רז גליל)
אלכס המילטון קלע סל בחדירה קשה, אילת החטיאה מחוץ לקשת ומנגד, גיל בני קבר שלשה במעבר וקבע יתרון דו ספרתי 19:29 לאדומים. בהמשך, הקבוצה של דני פרנקו המשיכה להגדיל את היתרון שלה והציגה יכולת הגנתית מרשימה. לקראת סיום הרבע, צוף בן משה מזער נזקים עם שלשה גדולה וג’סטין פאטון שיפר את מאזנו לדו ספרתי. רועי הובר חתם את תוצאת המחצית – 32:44 להפועל תל אביב.
6 צפייה בגלריה
ג'סטין פאטון מטביע
ג'סטין פאטון מטביע
ג'סטין פאטון מטביע
(רז גליל)

מחצית שניה: 62:88 להפועל תל אביב

הפועל ת”א פתחה את המחצית השנייה עם ריצת 0:8, כריסטיאן דוליטל קטע אותה וקלע את הנקודות הראשונות שלו בישראל. בהמשך, האורחת המשיכה לבסס את ההובלה שלה ואילצה את אריאל בית הלחמי ללכת עמוק לספסל ולהכניס לפרקט ארבעה ישראלים שהעניקו שביב של תקווה עבור קבוצתו. לקראת סוף הרבע, חואקין שוכמן קלע שלשה וצימק ל-58:45. הקבוצה של דני פרנקו לא נלחצה ועידן זלמסון קבע את תוצאת הרבע – 48:67 להפועל תל אביב.
האורחת פתחה חזק גם את הרבע האחרון והכניעה את המקומיים בשלב מוקדם. בהמשך, החבורה של פרנקו המשיכה להגדיל את היתרון שלה ואף עלתה ל-30 הפרש. עד הסיום, שתי הקבוצות שיחקו לפרוטוקול בלבד וחואקין שוכמן קבע את תוצאת הסיום המהדהדת – 62:88 להפועל תל אביב.
6 צפייה בגלריה
אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי
(רז גליל)

הפועל באר שבע – הפועל גליל עליון 61:73

הקבוצה של רמי הדר הובילה בבטחה לאורך שלבים ארוכים במחצית הראשונה והכתיבה את קצב המשחק, אך נרדמה בחצי השני ואפשרה לגליל עליון להשתלט על העסק. שאבון לואיס הוביל קאמבק בדרך לניצחון חוץ חשוב. ב”ש סבלה מערב קליעה רע מאוד (3 מ-24 ל-3), אפשרה ליריבתה לקטוף 21 ריבאונדים בהתקפה וסופרת כבר שני הפסדים רצופים. החבורה של ברק פלג עם מאזן מושלם במשחקי החוץ.

מחצית ראשונה: 23:35 להפועל ב”ש

שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת בדקות הראשונות והציגו יכולת התקפית חלשה. לקראת סיום הרבע הראשון, החבורה של רמי הדר הרימה את האינטנסיבית שלה וג’וניור איטו העלה אותה ל-11:16. עומר טל דייק פעמיים מהקו וקבע את תוצאת הרבע הראשון – 13:16 להפועל ב”ש. הדרומיים פתחו את הרבע השני עם ריצת 2:8, החניכים של ברק פלג התקשו לייצר נקודות מול הלחץ הכבד של המארחת וגבי צ’אצ’אשווילי קטע דקות ארוכות ללא נקודות. בהמשך, דרק פארדון השתלט על הצבע, הוביל בריחה של ב”ש וגם קבע את תוצאת המחצית – 23:35 להפועל ב”ש.
6 צפייה בגלריה
רמי הדר
רמי הדר
רמי הדר
(מרטין גוטדאמק)

מחצית שנייה: 61:73 להפועל גליל עליון

הצפוניים הציגו יכולת התקפית משופרת בתחילת הרבע השלישי וקיזזו את הפער של המקומיים. ברייס וושינגטון קירב את קבוצתו למרחק פוזשן אחד בלבד (40:37). גליל המשיכה להסתער ואף השלימה קאמבק ועלתה ליתרון. נמרוד לוי חתם רבע מושלם (12:28) של קבוצתו וקבע – 47:51. הקבוצה של ברק פלג פתחה חזק גם את הרבע המכריע ועומר טל העלה אותה ליתרון דו ספרתי. המקומיים ניסו להפוך את הקערה באמצעות לחץ בהגנה, אך לא הצליחו לייצר נקודות ולהתקרב. גליל עליון שלטה בריבאונד ושמרה על טווח ביטחון ולבסוף גם יצאה על העליונה עם 61:73 מרשים.