1 צפייה בגלריה
בונוצ'י חוגג
בונוצ'י חוגג
בונוצ'י חוגג
(רויטרס)
המחזור ה-13 בסרייה א’ נמשיך היום (שבת), כאשר במוקד, יובנטוס חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:2 על לאציו, ובכך טיפסה למקום השישי והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של התכולים. בנוסף, אטאלנטה פירקה 2:5 את ספציה.

לאציו – יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה הצליחה לנצח במבחן חשוב מאוד עבורה, ונדמה שהקשחת התנאים מצידו של מסימיליאנו אלגרי עשתה את העבודה. התכולים הפסידו לראשונה מזה שלושה משחקים בליגה, כאשר לשתי הקבוצות 21 נקודות. לאונרדו בונוצ’י הבקיע פעמיים מהנקודה הלבנה לזכות הזברות, בדקה ה-23 וה-83. צ’ירו אימובילה הפצוע לא שיחק אצל הקבוצה מרומא.

אטאלנטה – ספציה 2:5

המארחת ממשיכה להידבק לחבורת הצמרת, שמה מאחוריה את פתיחת העונה החלשה והביסה בקלילות את ספציה של סוף פודגוראנו, שעלה מהספסל בדקה ה-81. פתיחת המשחק לא בישרה על הבאות. כבר בדקה ה-11 אמבלה אנזולה העלה את ספציה ליתרון, אך ההמשך היה כל כולו של אטאלנטה , כשמריו פשאליץ’ (19 ו-42) ודובאן ספאטה (39 בפנדל) הפכו בדרך ל-1:3 בהפסקה. במחצית השנייה גם לואיס מוריאל (83) ורוסלן מלינובסקי (89) הצטרפו לחגיגה, כשאנזולה השלים צמד בדקה ה-91 והמתיק מעט עבור האורחת.
אטאלנטה עם ניצחון שני ברציפות והיא כבר במקום הרביעי בסרייה א’ עם 25 נקודות במאזנה. מנגד, פודגוראנו וספציה במקום ה-16 עם 11 נקודות, שתיים בלבד מעל הקו האדום.