2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(שחר גרוס)
"שמרנו יוצא מן הכלל", אמרו אנשי הפועל תל אביב לאחר הניצחון 62:88 אמש (שבת) על הפועל אילת במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. האדומים-לבנים של דני פרנקו סיימו את המשחק כשמאזנם בטבלה עלה לשלושה ניצחונות אל מול ארבעה הפסדים ומסתכלים כבר לעבר משחקם הבא, בעוד שבועיים, מול הפועל באר שבע.
קבוצתו של פרנקו הצליחה לעצור את יריבתה משחק שני ברציפות על 62 נקודות. במחזור הקודם הייתה זו הפועל חולון של מאוריציו בוסקאליה שנקלעה לערב קליעה של 16% מעבר לקשת, הפעם אילת נעצרה על 13% וכשההגנה של האדומים של גרמה לה לסיים את המשחק עם 17 איבודי כדור ו-43% ל-2. במועדון מכוונים להופעה בגביע המדינה ולשם כך מספר הניצחונות אותו הם סימנו בכדי להשיג את המטרה הוא שישה, בתקווה כמובן שזה יספיק למקום בשמינייה הראשונה, אליה הם כבר נכנסו בגלל תוצאות המחזור עד כה.
הניצחון על הפועל אילת סימן אולי את כניסתה של הקבוצה לעניינים באופן סופי ורשמי, אך ככל הנראה גם את משחקו האחרון של דוואן הרננדז במדים האדומים לבנים. אופציית היציאה מחוזהו של הרננדז תחול עוד חודש, כך שבינתיים הוא יישאר עם הקבוצה, אלא אם כן ימצא יעד חדש ויבקש לעזוב. הפגרה מגיעה בזמן מצוין לפרנקו וחניכיו, שכעת יקבלו מספר ימים להכניס את אוואנס לעניינים לקראת משחקה הבא של הקבוצה מול הפועל באר שבע.
"אנחנו חוזרים עם ניצחון מאוד חשוב הביתה ועם יכולת משופרת בשבועות האחרונים”, אמר פרנקו אחרי ההופעה המשכנעת של האדומים והוסיף: “אנחנו מעודדים מזה ששינינו איזושהי פאזה מסוימת במה שקשור ברמה ההגנתית, ברמת המחויבות וברמת ההקרבה של השחקנים לטובת המערכת. אנחנו יוצאים לפגרת נבחרת קצרה עכשיו, זמן בשבילנו לאזן קצת את הקבוצה ולחדד מערכות ואנחנו נרצה וחייבים לחזור מהפגרה הזו באותה הגישה שאנחנו נכנסים אליה, באותה אינטנסיביות ובאותה רוח קבוצתית שמאפיינת אותנו במשחקים האחרונים. המחצית הראשונה מלפני שבועיים נגד גליל עליון הייתה מעליבה מבחינתנו, ברמת הגישה שבאנו אליה. יש לנו שחקנים מוכשרים בקבוצה בסופו של דבר, האסימון שכישרון לבד לא מנצח משחקים, ושבסופו של יום הלחימה, הרוח, האגרסיביות, והנחישות, הם אלה שיעזרו לנו לנצח משחקים, חלחלה לכולם ללא יוצא מן הכלל”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
“זה לא שחקן אחד או שניים שהרימו את הרמה שלהם, זו קבוצה שלמה, זה שחקנים שהיו פצועים או לא כשירים במאה אחוז שלוקח להם קצת יותר זמן להיכנס לקצב והיום הם במקום יותר טוב מאיפה שהם היו לפני חודש וחודשיים”, המשיך המאמן האדום. “בסופו של דבר אין קסמים לסיפור הזה. אנחנו לקחנו הימורים מסוימים לכל שחקן יש את הזמן שלו. היום אנחנו בתקופה שגם הפצועים חזרו לעצמם פחות או יותר וגם אנחנו כקבוצה עברנו תהליך מסוים שהגבנו אליו יפה. נרצה ונשאף להמשיך ככה ובסופו של יום כל התהליך הזה הרבה יותר פשוט כשאתה משחק באולם ביתי תומך וחם, וכשאתה נוסע למשחק כמו אילת וקהל כל כך גדול מלווה אותך כל כך רחוק מהבית בסוף שבוע. אז גם השחקנים עצמם מרגישים את כל ההייפ סביבם וזה מוציא מכל אחד הרבה יותר ממה שיש לו".