3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
הדיווחים הגיעו עוד במהלך הלילה, אבל היום (ראשון) זה הפך לרשמי: אולה גונאר סולשיאר הוא כבר לא מאמן מנצ’סטר יונייטד. השדים האדומים הודיעו בצהריים על סיום דרכו של הנורבגי וכבר מונה לו מחליף, לפחות באופן זמני: מייקל קאריק שיעמוד על הקווים במשחקים הקרובים. עם זאת, בהודעת המועדון נמסר שנמשכים החיפושים אחר מאמן עד תום העונה.
בהודעה מסרה יונייטד: “אולה תמיד יהיה אגדה במועדון ואנחנו מצטערים שהגענו להחלטה הקשה הזו. אמנם השבועות האחרונים היו מאכזבים, אבל הם לא צריכים להשכיח את כל העבודה שנעשתה בשלוש השנים האחרונות.
“אנחנו מודים לאולה על מאמציו ומאחלים לו כל טוב בעתיד. מקומו בהיסטוריה של המועדון מובטחת – לא רק כשחקן, אלא גם כאדם נהדר ומנג’ר שנתן לנו כל כך הרבה רגעים גדולים. הוא תמיד יתקבל בברכה כחלק ממשפחת יונייטד”.
באנגליה היה ברור שיגיע זעזוע על הקווים אחרי התבוסה 4:1 לווטפורד. תחילה ההערכה הייתה שהמנהל הטכני של יונייטד, דארן פלטשר, יחליף את סולשיאר באופן זמני, אם כי לבסוף ראשי המועדון בחרו בקאריק, אף הוא קשר עבר באולד טראפורד.
יונייטד שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תתארח ביום שלישי אצל ויאריאל בליגת האלופות ולאחר מכן מצפים לה שני משחקים מסקרנים מול צ’לסי וארסנל – בהם, כאמור, קאריק אמור לעמוד על הקווים.
על פי הודעת השדים האדומים ולמרות שלאחרונה נקשרו שמותיהם של זינדין זידאן וברנדן רוג’רס להגעה אפשרית לאולד טראפורד, כעת נראה שאחד מהם, כמאמן קבוע, יגיע רק בקיץ, ועד אז ימונה מישהו אחר למחליפו של סולשיאר.
3 צפייה בגלריה
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
(רויטרס)
במנצ’סטר טוענים שהמועמד המוביל של ראשי הקבוצה לתפקיד המאמן הקבוע הוא רוג’רס, ושהעלאת שמו של זידאן אינה רצינית והיא רק ניסיון לרצות את כריסטיאנו רונאלדו וסוכנו ז’ורז’ה מנדש, שזועמים על מצב הקבוצה ומעוניינים לראות את הצרפתי מגיע לאולד טראפורד.
עם זאת, רוג’רס וזידאן הם לא השמות היחידים שעלו בהקשר של יונייטד. מועמד שמוזכר רבות בהקשר של הקבוצה הוא מאמן אייאקס, אריק טן האח, ובאנגליה טוענים שגם שמו של לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד, עלה כאופציה להגיע לקבוצה, אבל ראשיה מעדיפים את רוג’רס על פני השניים.
3 צפייה בגלריה
עונה מאכזבת באולד טראפורד
עונה מאכזבת באולד טראפורד
עונה מאכזבת באולד טראפורד
(רויטרס)