1 צפייה בגלריה
היו ביונייטד. סולשיאר ומוריניו
היו ביונייטד. סולשיאר ומוריניו
היו ביונייטד. סולשיאר ומוריניו
(רויטרס)
להיכנס לנעליים של אגדה זו משימה קשה מאוד. בובי רובסון גילה את זה בקיץ 1996 כשהגיע להחליף את יוהאן קרויף בברצלונה, ובמנצ'סטר יונייטד הבינו את זה מזמן. מאז פרישתו של סר אלכס פרגוסון ב-2013, אימנו את השדים האדומים דייויד מויס, ראיין גיגס (באופן זמני), לואי ואן חאל, ז'וזה מוריניו ואולה גונאר סולשיאר שפוטר היום (ראשון) בצהריים.
אף אחד מהם לא הצליח לייצב את יונייטד באופן קבוע וכעת שוב ראשי המועדון ייאלצו לחפש מאמן חדש שיגיע בקיץ. עד אז יעמוד על הקווים מאמן זמני, שגם אותו מחפשים, ובינתיים המחליף המיידי והזמני בעצמו הוא שחקן העבר, מייקל קאריק.
"היו שמות גדולים יותר ממנו שניסו ונכשלו בעונות האחרונות והוא עוזב את המועדון עם הסגל הכי מוכשר שלו מזה זמן מה", צייץ חלוץ העבר, מייקל אואן, על סולשיאר, "עכשיו זו המשימה של המאמן הבא להוציא מהשחקנים את המיטב. עבור יונייטד זה הזמן הגרוע ביותר לחפש מאמן חדש - בשלב מוקדם בעונה כשכמעט אף מאמן מוביל לא פנוי. הבחירה המובנת מאליה היחידה הוא זידאן, אבל מחסום השפה הוא עניין משמעותי. מאמן זמני נראה כמו האופציה הריאלית ביותר, שוב".
מגן העבר של יונייטד, גארי נוויל, צייץ אף הוא: "תודה אולה. החודשיים האחרונים היו קשים, אבל לפני כן החזרת למועדון קצת מהנשמה שלו". אגב, נוויל ספג לא מעט ביקורות השבועות האחרונים אחרי שסירב להצטרף לאלה שקראו לסיום דרכו של סולשיאר.
מי שהיה קצת יותר תקיף בביקורתו הוא הבלם העבר של יונייטד והפרשן בהווה, ריו פרדיננד, שאמר: "אנחנו ממהרים לבקר שחקנים וזה צריך להיות אותו דבר גם עם מאמנים. אני לא אומר שאני נהנה לראות מאמן מאבד את עבודתו, אני פשוט אומר 'תראו, דברים לא הולכים כמו שצריך אז אולי צריך שינוי'. בשביל זה משלמים לי - כדי להביע את דעתי הכנה, לא משנה אם אלה חברים, עמיתים לקבוצה לשעבר או אנשים שאני לא מכיר".