1 צפייה בגלריה
אריק אבידל
אריק אבידל
אריק אבידל
(רויטרס)
אין ספק שהחיים של אריק אבידל יכולים להפוך לספר או לסרט. מגן ברצלונה ונבחרת צרפת שזכה כמעט בכל תואר אפשרי, נאלץ לפרוש בשל סרטן בכבד והצליח לחזור לשחק - זהו ללא ספר סיפור מעורר השראה. אך בשבועות האחרונים שחקן העבר מוצא את שמו בתקשורת בהקשרים שונים לחלוטין. הצרפתי מקושר לפרשה שמזעזעת ומסעירה את הכדורגל במדינתו, כשהוא חשוד כמי שיזם את התקיפה של כדורגלנית פאריס סן ז’רמן, קיירה חמראווי, בידי שני רעולי פנים בצרפת בשבוע שעבר.
כעת, אחרי שפורסם שאשתו של אבידל מעוניינת להתגרש ממנו בשל החשדות, עורך דינו, אוליבר מרטין, מספק לראשונה הצצה על מה שעובר על מרשו בימים האחרונים: ”הוא בשוק למרות שהוא בחור חזק, והוא הוכיח את זה לא מעט פעמים במהלך הקריירה שלו. הפעם מדובר במשהו שונה שעובר עליו.
“יש הרבה רעש תקשורתי סביב המקרה הזה, אבל אני אומר בוודאות שאבידל לא קשור אליו”, אומר מרטין בנחרצות שהבהיר כי אבידל מוכן לדבר עם השופט בתיק מתי שרק יבקש. “הגירושים? מדובר בחייו האישיים, זה נושא שיש לו השלכות רציניות ומשמעותיות על המשפחה וזה חבל שלא יודעים לשמור על הפרטיות של אנשים. הסיטואציה הזו זרה לחלוטין לאריק. אם לא היה עולה השם אבידל כל הרעש הזה לא היה נוצר”.