1 צפייה בגלריה
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
(La Liga)
בזמן שאתלטיקו מדריד וברצלונה “הקיאו דם” כדי לאסוף שלוש נקודות במחזור ה-14, סוסיאדד נעצרה וסביליה מעדה בבית מול אלאבס, ריאל מדריד שלחה עוד מסר חד וברור בכל הנוגע לשאיפות האליפות שלה, כשטיילה בחוץ עם 1:4 גדול על גרנאדה ועלתה לראש הטבלה בלה ליגה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
מי שסחטו מחמאות מקרלו אנצ’לוטי בסיום היו צמד הקשרים הבלתי נגמרים של הבלאנקוס, טוני קורס (שני בישולים) ולוקה מודריץ’ (בישול) שהיו נהדרים באמצע: “אין לי מה להוסיף לגביהם, עבורי הם עדיין הטובים בעולם והם מפתיעים כל פעם מחדש כשהם עושים על המגרש דברים שאני אפילו לא מבקש מהם, הם פשוט מדהימים. הכישרון של השניים האלה ושל קאסמירו הוא פשוט עצום”.
בנוגע ליכולת המשופרת של מרקו אסנסיו, אמר המאמן האיטלקי: “הוא עושה את מה שאני מבקש ממנו, ברור שהוא יכול להיות שחקן הרכב בהמשך”. הקשר עצמו, שכבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה ב-11 הופעות וכבר נמצא מרחק של שער בודד מהכמות אותה כבש בכל העונה שעברה (5), אז נזקק ל-35 הופעות, הוסיף: “אנחנו מאוד שמחים, זו הייתה הופעה נהדרת שלנו, שיחקנו בצורה טובה והשגנו את שלוש הנקודות. לשחק אחרי פגרת נבחרות זה תמיד קשה אבל אני שמח שעשינו את העבודה. למרות זאת, יש לנו עדיין מה לנתח ולשפר”. בנוגע לכרטיס האדום שספגה היריבה, הסביר אסנסיו: “אני לא חושב שהשופט קיפח אותם, זה היה אדום ברור לדעתי”.
שחקן נוסף ברשימת הכובשים של הבלאנקוס היה ויניסיוס ג’וניור, שגם רשם הישג נאה כשהפך ליליד שנות ה-200 הראשון שמשחק בלה ליגה שכובש לפחות 10 שערים בכל המסגרות בעונה אחת, והרגל עוד נטויה כמובן.