3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
עם לא מעט קלאס והרבה מאוד רגש ואותנטיות, אולה גונאר סולשיאר נפרד הערב (ראשון) מתפקיד המאמן במנצ’סטר יונייטד, בריאיון שסיפק לאתר הרשמי של הקבוצה, אותו הוא סיים עם דמעות בעיניים וגרון חנוק.
“כולם יודעים מה המועדון הזה עבורי וכמה רציתי לקחת אותו צעד קדימה – להיאבק על הליגה ולזכות בתארים, ולכן אני חושב שראוי שאגיד בעצמי מה אני חושב. לא אדבר עם העיתונאים, כי אני רוצה להגיד את מה שיש לי”, הסביר הנורבגי. “לרוע מזלי לא הצלחתי להשיג את התוצאות הרצויות וזה הזמן שלי לזוז הצידה, אבל אני גאה במה שעשיתי פה. זה אחד מהדברים שאתה חולם עליו כשאתה משחק במועדון ואז מאמן את קבוצת המילואים שלו. זו הייתה הנאה אדירה”.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר
כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר
כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
“אני מודה לכל השחקנים ששיחקו תחתיי. כולם היו מדהימים ונהניתי לעבוד איתם. אני מודה להנהלה שנתנה את ההזדמנות, אני מקווה שאני עוזב במצב טוב יותר מאשר הגעתי”, המשיך המאמן העוזב, שהוסיף מסר לחניכיו לשעבר, תוך שהדמעות החלו לזלוג: “תסמכו על עצמכם, אתם טובים מהתוצאות שהשגנו, מייקל קאריק יהיה על הקווים מול ויאריאל, אני אוהב אותו, סומך עליו בעיניים עצומות ומאמין בכולם”.
הנורבגי גם ציין את הרגעים שלא ישכח מהקדנציה בת שלוש השנים: “עשינו כמה דברים מופלאים כמו הריצה בתחילת הדרך והרצף של ניצחונות החוץ, זה משהו שאני מסכל עליו אחורה ואני גאה. הלילה בפאריס היה הראשון שבו הבחורים האלה חוו לראשונה מה זה אומר להיות מנצ’סטר יונייטד. היינו בפיגור, לא נתנו לנו סיכוי וחזרנו מהקבר. אני לא אשכח את התמונה לאחר המשחק עם אלכס פרגוסון ואריק קאנטונה”.
ומה בנוגע למחליפו? לסולשיאר יש מסר מעניין: “אני עוזב את המועדון עם סגל טוב יותר ואווירה טובה יותר מאשר אלו שהיו כשהגעתי. בפעמיים שעזבתי את מולדה, הם זכו באליפות עונה לאחר מכן, אז בהצלחה למחליף. יש פה פוטנציאל עצום”.
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
על עתידו אמר: “אני אבלה זמן עם המשפחה שלי כי איך שפרצה המגפה הם עברו לנורבגיה ולמעשה חיינו בנפרד, אז אשלים פערים. מקצועית? אני מאמין בעצמי ויודע שאחזור מהר לעניינים”.
לסיום, שחקן העבר שכל כך מזוהה עם המועדון, נפרד מהאוהדים ומהקולגות: “האוהדים היו מדהימים מהיום הראשון עד האחרון ואנחנו נתראה שוב. המסר להם הוא להמשיך לתמוך בקבוצה. אנחנו נתראה בעתיד ללא ספק. עברנו ביקורות והכל אבל הדרך שבה הצוות שלי התמודד עם הכל גורמת לי להעריץ אותם. לא היה יום ללא שמועות אפלות והתמודדנו בגבורה”.