2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מרוצים
שחקני מכבי ת"א מרוצים
שחקני מכבי ת"א מרוצים
(איציק בלניצקי)
אחרי המפלה ביוון מול אולימפיאקוס ולפני המפגש מול אלבה ברלין, מכבי תל אביב חגגה הערב (ראשון) בליגת ווינר כאשר הביסה 56:86 את מכבי ראשון לציון, במשחק בו לא מעט ישראלים קיבלו דקות ועוז בלייזר בלט מעל כולם עם 20 נקודות.
יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: “השחקנים היו מרוכזים, מההתחלה הצגנו הגנה טובה. זה היה המפתח עבורנו כי עשינו את המשחק בדרך שלנו. שלטנו מההתחלה ועד הסוף, זה היה משחק טוב הגנתית והתקפית וככה שלטנו בו. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על הדרך שבה הם התאוששו אחרי מה שקרה לנו במשחק הקודם. בלייזר? הוא תמיד נותן את הכל, הכי חשוב לי זה העזרה בדברים קטנים שלא נרשמים בסטטיסטיקה. אנחנו מקווים לשמור על המומנטום מול אלבה ברלין ולחזור מגרמניה עם ניצחון. לסיום, אני רוצה לאחל בהצלחה לנבחרת ישראל”.
עוז בלייזר סיפר: “אנצל כל דקה על המגרש ב-200 אחוז ואתן הכל. לא מרגיש שאני צריך להוכיח, אלו דברים של עצמי והשאיפות שלי. המטרה היא תמיד לעלות למגרש ולעשות את הכל. יש לי פה בראשל”צ עדיין חברים ואני אוהב את האולם הזה ואת האוהדים. בכל מקום שהייתי נתתי 200 אחוז והתחברתי למועדון ולרוח, נקשרתי לחבר’ה בראשל”צ ואלו אנשים שהם כמו משפחה עבורי, ומכבי ת”א זה אותו הדבר מבחינתי”.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
מנגד, גיא גודס אמר: “מה שקורה לנו זו מורכבות של הרבה דברים וזה ממשיך פעם אחר פעם. אלו אותן בעיות בכל משחק מחדש. לפעמים יותר ולפעמים פחות, כרגע זה לא מספיק טוב וצריך לחשוב מה עושים עם הדברים האלה. זה לא רק כדורסל, אלו בעיות אישיות, בעיות חיבור ויש המון דברים. מדובר בחוסר ריכוז, כימיה והוצאה לפועל. אם הייתה בעיה אחת הייתי פותר, זה הרבה. צריכים לפתור את כל הדברים אחד אחרי השני. הנבחרת? מסובבים את הסוויץ’, אני יכול לעשות את זה. מכבי קבוצת היורוליג אולי היחידה שמשחררת שחקנים לנבחרת וצריך להגיד להם כל הכבוד להם על זה”.