1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
סוגיית המאמן החדש של מנצ’סטר יונייטד ממשיכה לעורר עניין רב בתקשורת האנגלית. אחרי שדווח שזינדין זידאן דחה את ההצעה של השדים האדומים, ב’דיילי מייל’ פרסמו הלילה (בין ראשון לשני) כי אחד המועמדים הבולטים לרשת את אולה גונאר סולשיאר, מאוריסיו פוצ’טינו, עשוי להתפטר מפאריס סן ז’רמן על מנת לשבת על הספסל באולד טראפורד.
בגוף התקשורת האנגלי טענו כי הארגנטינאי “לא שמח בפאריס” וכי חלק מבני משפחתו עדיין מתגוררים באנגליה. הוא בינתיים ימשיך לאמן את הקבוצה מעיר האורות כי לא קיבל פנייה רשמית מיונייטד, אך על פי הפרסומים הוא מוכן להתפטר מפ.ס.ז’. מי שמועמדותו ירדה מהפרק הוא ברנדון רוג’רס, שכינס ישיבה עם שחקני לסטר והבטיח להם שלא יעזוב. גם אריק טן האח ימשיך להיות מרוכז באייאקס.
מוקדם יותר פורסם ב’טיימס’ כי פוצ’טינו עשוי להיפרד מפאריס עוד לפני חוזהו ב-2023, כאשר הוא סיפר לחבריו שהוא מעוניין להגיע ליונייטד בעונה הבאה. בנוסף, הארגנטינאי מוגדר גם כמועמד המועדף של סר אלכס פרגוסון, במה שבוודאי יוסיף לו נקודות. גם לורן בלאן וראלף רנגניק מועמדים לאמן את הקבוצה עד סיום העונה, אך אם פוצ’טינו אכן יחליט להיפרד מקבוצתו בטווח הקרוב, נראה כי הוא יקבל את המשרה. אגב, לא מן הנמנע שאם התוצאות תחת מייקל קאריק יהיו חיוביות, הוא ימשיך עד סיום העונה.