3 צפייה בגלריה
לברון מורחק מהמגרש
לברון מורחק מהמגרש
לברון מורחק מהמגרש
(רויטרס)
אירוע חריג מאוד התרחש הלילה (בין ראשון לשני) בדטרויט, כאשר בפעם השנייה בלבד בקריירת ה-NBA שלו, לברון ג’יימס הורחק ממשחק. זה קרה אחרי שכוכב הלייקרס חבט בפניו של איזיאה סטיוארט, שחקן הפיסטונס, כאשר השניים נאבקו על כדור חוזר. סטיוארט אחז בידיו של ג’יימס, שניסה להשתחרר מהאחיזה ופגע בפניו של הסנטר היריב. המכה הייתה מספיק חזקה כדי לגרום לכך ששחקן דטרויט ידמם בצורה מאסיבית מתחת לעינו ובמקום פרצה מהומה גדולה.
סטיוארט ניסה לפגוע בג’יימס בחזרה, אך נבלם מיד על ידי השחקנים. אנשי דטרויט נכנסו לפרקט וניסו להרגיע אותו, אך הסנטר הצעיר שוב פתח בריצה לעבר לברון שעמד בקצה השני של המגרש ובסופו של דבר נבלם. אחרי הפעם השלישית בה ניסה לברוח ממי ששמרו עליו כדי לתקוף בחזרה את לברון, סטיוארט הוצא בכוח מהמגרש על ידי לא פחות משישה אנשים שממש סחבו אותו. ברגע שהגיע לכיוון המנהרה, השחקן הזועם הדף מעליו שני אנשים והחל לרוץ, כנראה בניסיון להיכנס לפרקט מכיוון אחר, אך בסופו של דבר נבלם גם שם.
3 צפייה בגלריה
איזיאה סטיוארט בתוך ההמולה
איזיאה סטיוארט בתוך ההמולה
איזיאה סטיוארט בתוך ההמולה
(רויטרס)
השופטים ניגשו לצפות באירוע במוניטור, שם ניתן היה לראות בבירור כי לברון, תוך כדי ניסיון להשתחרר מהאחיזה של סטיוארט, שולח מהלומה לפניו והוא נשלח בעצמו למקלחת מוקדמת. לזכותו של ג’יימס יאמר כי מיד אחרי שפגע ביריבו הוא ניסה להתנצל בפניו, אך זה לא ממש הרגיע את הרוחות הסוערות.
אחרי הרחקתו של לברון, ששיחק בסך הכל 21 דקות בהן סיפק 10 נקודות ו-5 אסיסטים, הלייקרס היו צריכים למחוק פיגור דו ספרתי ברבע האחרון כדי לחזור עם ניצחון קשה 116:121. אנתוני דייויס תפס פיקוד עם 30 נקודות ומופיע הגנתי מרשים מאוד כאשר היו לו 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 5 חסימות ו-4 חטיפות, כשהוא קולע 11 מ-19 מהשדה ו-8 מ-10 מקו העונשין. ראסל ווסטברוק הוסיף 26 נקודות עם 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, כרמלו אנתוני תרם עוד 18 מהספסל.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מורחק
לברון ג'יימס מורחק
לברון ג'יימס מורחק
(רויטרס)
את דטרויט הוביל ג’רמי גרנט עם 36 נקודות, חאמידו דיאלו הוסיף 17 מהספסל וקייד קנינגהאם, הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, סיפק טריפל דאבל של 13 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. הפיסטונס ספגו הפסד מספר 12 העונה אל מול 4 ניצחונות בלבד. הלייקרס מצידם עלו למאזן שווה של 9 ניצחונות מול 9 הפסדים.
לחצו כאן לסיקור שאר משחקי ה-NBA מהלילה האחרון.