1 צפייה בגלריה
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
יכול להיות שבעוד מספר חודשים עידן אלבר יביט לאחור לעבר המשחק אמש (ראשון) שבו הפועל חולון ניצחה 77:89 את בני הרצליה בתור זה ששינה את העונה שלו. הגארד מיעט לשחק בשורות הסגולים, אבל לפני תחילת המשחק הם הודיעו שניב משגב - אחת מנקודות האור של הקבוצה - סובל מקרע בשריר המפשעה - ואלבר לא פספס את ההזדמנות לתפוס את מקומו.
הגארד עלה על הפרקט לראשונה כשחולון נקלעה לפיגור 15:2 ומיד הראה מה הוא יודע עם הרבה הקרבה וקליעה מבחוץ. בסך הכל הוא קיבל 22 דקות והחזיר עם 14 נקודות (2 מ-2 לשלוש), 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים וחטיפה. "הוא לקח את ההזדמנות בשתי בשתי ידיים", אמרו בחולון על אלבר, שימשיך לקבל יותר דקות לאור פציעתו של משגב.
כאמור, חולון לא פתחה טוב את המשחק, אך חזרה לעניינים עם 14:30 ברבע השני במשחק שבו סטיבן גריי (20 נקודות) ואלבר גנבו את ההצגה. "טוב שהגבנו אחרי הפתיחה הלא טובה", אמרו במועדון שעלה למאזן 2:5.
בסביבת הקבוצה היו מרוצים מהשטף ההתקפי אחרי הקאמבק. אם ברבע הראשון חולון קלעה ב-1 מ-9 לשלוש, ביתר המשחק היא כבר עמדה על 10 מ-16 מחוץ לקשת והפיגור הדו ספרתי הפך ליתרון דו ספרתי. הסגולים היו מרוצים גם מההגנה ודיברו על "היחידה השנייה שעשתה את השינוי וטוב שהיה לנו את האופי לחזור".