2 צפייה בגלריה
כמעט עבר לברצלונה. רנאטו סאנצ'ס
כמעט עבר לברצלונה. רנאטו סאנצ'ס
כמעט עבר לברצלונה. רנאטו סאנצ'ס
(רויטרס)
ניקו גונסאלס ובעיקר גאבי הפכו לאחת ההפתעות של ברצלונה בעונה הזו, אבל הכל יכול היה להיראות אחרת אם את הדקות שלהם היה מקבל שחקן אחר - רנאטו סאנצ'ס למשל. "אם לא הייתי נפצע, הייתי חותם בבארסה בקיץ האחרון", סיפר הקשר בן ה-24 בראיון בצרפת, "הכל כבר סוכם בינה לבין ליל".
בעיתון "ספורט" הקטלוני דווח שראשי בארסה החליטו להמר על סאנצ'ס, שהיה אחת הבקשות של רונאלד קומאן - אז המאמן - לחיזוק. הפציעה, כך לפי הקשר, מנעה ממנו את המעבר מליל לקאמפ נואו וכעת, לנוכח בעיות כלכליות מהן סובלת קבוצתו, מספר קבוצות מתעניינות בו, בעיקר מהפרמייר ליג, בהן ארסנל ו-וולבס.
בנוסף, בתקשורת הקטאלונית פורסם כי אחרי הגעתו של צ'אבי, המאמן החדש החליט לעצור הניסיונות של בארסה לחיזוק (פרט לזה של דני אלבס) כדי לבחון את שחקניו בתקופה הקרובה ורק אז לקבל החלטה בנוגע לרכש. אחד השמות שהונחו בפני צ'אבי היה זה של דוני ואן דה בייק, שממעט לשחק במנצ'סטר יונייטד, אך קשר העבר החליט שאין לו צורך בחיזוק נוסף למרכז המגרש.
2 צפייה בגלריה
דוני ואן דה בייק
דוני ואן דה בייק
דוני ואן דה בייק
(רויטרס)
בינתיים, הרבה לפני ינואר, מחר (שלישי, 22:00) מצפה לצ'אבי משחק חשוב מול בנפיקה במאבק על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, אך הוא נותר כמעט ללא שחקני אגף. איליאס אחומאש שערך בכורה מול אספניול, הורחק עם קבוצת הנוער של בארסה בצ'מפיונס וירצה עונש השעיה, עבדה אזאלזולי שהחליף אותו ובלט כלל לא רשום בסגל של המפעל, כך גם פראן ז'וטגלה - עוד קיצוני שאפילו לא היה בסגל לדרבי, אוסמן דמבלה עדיין פצוע וסרג'יניו דסט, ששיחק בעמדה הזו תחת קומאן, רק חזר לאימונים אחרי פציעה.
כל זה משאיר את צ'אבי בעצם רק עם יוסוף דמיר לצד ימין של ההתקפה כשבשמאל עשוי לשחק גאבי, כמו בדרבי. בעקבות זאת, מאמן בארסה עשוי לזמן לסגל את נילס מורטימר מקבוצת המילואים, שכן יכול לשחק באלופות. אגב, אופציה נוספת הייתה זו של פקה, אף הוא מבארסה ב', אך גם הוא נפצע.