2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(איציק בלניצקי)
בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד מכבי חיפה, אבל הרוחות במועדון סוערות דווקא בגלל המחלוקת עם קהל האוהדים היושבים ביציעים 4-5, שיהיו סגורים בשני משחקי הבית הקרובים בגלל עונש מההתאחדות לכדורגל.
כפי שפורסם לראשונה, בעקבות סגירת יציעי 4-5, אוהדי הפועל תל אביב המנויים לשערים אלו יצטרכו לרכוש כרטיס מחדש לשערים אחרים שייפתחו במקום, זאת לאחר השינוי בתקנון האומר כי: "החליט בית הדין על קיום משחק ללה קהל במגרשה הביתי של הקבוצה שהורשעה, רשאי הוא לקבוע בהחלטתו, כי המשחק יתקיים ללא קהל בחלק מן היציעים. ככל והחליט בית הדין כאמור, לא תהא רשאית הקבוצה להתיר שימוש למנוי ביציע שנסגר לשם כניסה ליציעים אחרים שאינם סגורים במשחק/משחקים בו יחול העונש ואף לא תהא רשאית להמיר מנוי בכרטיסים כניסה ליציעים הפתוחים ללא תמורה מלאה".
בהנהלת הפועל תל אביב שברו את הראש כדי למצוא פתרון מתאים לבעיה ולראיה עדיין לא פרסמו מידע לגבי מכירת הכרטיסים למכבי חיפה. לפי מידע שהגיע לאתר ONE, במועדון יציגו במהלך היום פתרון לאותם מנויים, שיוכלו לקנות כרטיס במחיר מוזל יחסית. אוהדי הקבוצה כבר פנו לגורמים משפטיים כדי לבטל את העונש מאחר וקיימת פגיעה בצרכן, ככל הנראה הפתרון שיציגו בחודורוב עשוי לא להתקבל אצל כל פלגי האוהדים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
במועדון הגיבו: “אוהדים יקרים, אנו קשובים ומודעים לסיטואציה האבסורדית שנקלענו אליה, רואים ושומעים את קולכם בימים האחרונים, זאת בטרם יפורסמו מחירי הכרטיסים לצמד המשחקים מול מכבי חיפה והפועל ירושלים, בעקבות העונש שהשית בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על האוהדים והמועדון”.
“הבהרנו לכלל הגורמים כי הענישה הקולקטיבית אינה מקובלת עלינו, חלפה מן העולם ואינה הוגנת בלשון המעטה. לאחר שערערנו על הפסיקה של בית הדין, החליטו שופטי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי העונש נשאר בעינו - ולא הותירו לנו ברירה מלבד מציאת פתרון יצירתי עבור אוהדינו המסורים”.
“חשוב להבהיר כי איש מאתנו לא מעוניין שבעל מנוי, אשר הביע תמיכה במועדון בתחילת העונה, ישלם מכיסו על משחקי בית נוספים. למרות זאת ולצערנו, תקנון ההתאחדות אומר אחרת ומבהיר כי הכניסה למשחק תתאפשר רק עבור תמורה מלאה. האוהדים נענשו, אך צריך להבין שגם המועדון נענש - ועומד כעת בסיטואציה שאיש לא רוצה לעמוד בה - ולא באשמתו, אלא בגלל אותם פורעי חוק שצריך להוקיע מהיציע”.
“יש לציין כי המועדון מתכוון להשקיע משאבים במאבק מול אותם פורעים, אשר פוגעים בו באופן שיטתי ועקבי – וכעת פוגעים גם באלפי האוהדים אשר יושבים בשערים 4-5 והינם אוהדים טובים, מסורים ושומרי חוק. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב עמד לדין 9 (!) פעמים מתחילת העונה וספג קנסות הנאמדים במאות אלפי שקלים”.
“בשבועות האחרונים אנו עמלים על מציאת פתרון לסיטואציה הקשה שנכפתה על כולנו – ובימים הקרובים נפרסם מתווה שיענה על הצרכים וינסה למזער את הנזק אשר נגרם לכולנו בעקבות אותה ענישה קולקטיבית שבגינה נענשים אלפי אוהדים על לא עוול בכפם. כולנו תקווה כי לא נצטרך לעמוד שוב במצב הזה עד תום העונה ונוכל להתרכז בתמיכה בקבוצתנו האהובה ללא הפרעות. יאללה הפועל!”