3 צפייה בגלריה
אצטדיון גרין
אצטדיון גרין
אצטדיון גרין
(עמית מצפה)
בעיית העדר אצטדיונים בכדורגל הישראלי מורגשת בימים האחרונים היטב, כאשר לקבוצות השונות יש בעיה מבחינת קיום האימונים ואף המשחקים עם חזרת ליגת העל מהפגרה בסוף השבוע.
בנוף הגליל, הגנן שערך את השזרוע באצטדיון גרין, ביקש עוד מספר ימים לתת לדשא עוד לצמוח עד שיעלו עליו. אך נכון לעכשיו, בעולה החדשה לא הצליחו למצוא אצטדיון חלופי. גם אצטדיון ר"ג שאף בדקו לגביו עובר שזרוע, אפשרות נוספת שעלתה היא האצטדיון בעכו, אך הוא לא מאושר לליגת העל ע"י המשטרה. כמו כן, נכון לעכשיו אין בעכו מערכת VAR שאפשר להפעיל, וזו התארגנות לא פשוטה.
3 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו בעכו, לא מאושר לליגת העל
אצטדיון טוטו בעכו, לא מאושר לליגת העל
אצטדיון טוטו בעכו, לא מאושר לליגת העל
(אינסטגרם)
לכן, בנוף הגליל ציינו הערב (שני), שהמשחק מול בני סכנין בשבת הקרובה יתקיים באצטדיון הביתי בנוף הגליל, לאחר המשחק יתנו לדשא עוד כמה ימים ללא פעילות עליו כדי שיוכל לקבל את הזמן שחסר לו.
בקבוצה ציינו כי המגרש נראה כשיר ומוכן לקראת המשחק המסקרן בין הקבוצות הצפוניות. אגב, זה למעשה משחק על שש נקודות, כי לשתי הקבוצות 12 נקודות לכל אחת. סכנין מדורגת במקום השישי, נוף הגליל בשביעי, שרק הפרש שערים מפריד ביניהן.

ז'ניה ברקמן סגר מעגל מרגש בבית הספר בו למד

במסגרת הפנינג חנוכה, חזר שחקן הפועל נוף הגליל וממלא מקומו לבית הספר היסודי. "זוכר בעיקר את הכדורגל שהיינו משחקים בהפסקות. הייתי תלמיד טוב, מקובל בכיתה, בית הספר נתן לי את הכלים לצאת לחיים״, הסביר ברקמן, שסגר מעגל אישי והתארח עם קבוצתו בבית הספר היסודי 'מנחם בגין' בנוף הגליל בו למד בילדותו, במסגרת הפנינג חנוכה שקיימה הקבוצה במימון הספונסר של המועדון 'קבוצת טוהר', בניהולו של סגן המפכ״ל לשעבר בנצי סאו, שחילק למאות התלמידים סופגניות וחולצות למזכרת.
3 צפייה בגלריה
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
(שחר גרוס)
ברקמן הודה כי התרגש לחזור לבית הספר, המנוהל על ידי חוה אבוקרט, וסיפר על המורה לחיים ציפי נחום. ״כל חיי אזכור אותה, היא הייתה כמו אימא של התלמידים, נכנסה לי ללב״, אמר.
ההפנינג, במעמד ראש העיר רונן פלוט, כלל ברכות והדלקת נרות בניצוחו של הרב שמשון הלפרין מחב״ד וכלל גם משחק ידידות מול נבחרת בית הספר, בו הפגינו התלמידים מוטיבציה גבוהה וניצוצות של כדורגל.