4 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים של ישראל
נבחרת הנשים של ישראל
נבחרת הנשים של ישראל
(נעם מורנו)
רק לפני מספר חודשים שחקניות נבחרת הנשים בכדורגל השביתו באופן חסר תקדים את האימונים בטענה לקיפוח והעדר תנאים בסיסיים. בהתאחדות ישבו עם השחקניות והבטיחו לשפר ולתקן, אך נראה שראשי הגוף המנהל של הכדורגל הישראלי לא בדיוק סופרים את נבחרת הנשים.
הנבחרת, שתשחק ביום חמישי בפורטימו מול נבחרת פורטוגל במסגרת מוקדמות המונדיאל, יצאה לדרכה בלילה שבין ראשון לשני. השחקניות הגיעו לנתב"ג בשעה 22:00 בראשון ועלו על טיסת טורקיש איירליינס לאיסטנבול בשעה 1:00 בלילה. הנבחרת נחתה לפנות בוקר בטורקיה והבנות נאלצו להמתין במשך מספר שעות בטרקלין בשדה הגדול במהלכן הן פשוט נמנמנו על הכיסאות. לאחר מכן הן עלו לטיסת המשך לליסבון שארכה כ-5 שעות. מליסבון הנבחרת עשתה את דרכה לעיר בה תשחק, נסיעה של עוד כ-6 שעות באוטובוס שהתעכבה בגלל ענייני אבטחה.
בסך הכל, מסעה של הנבחרת ארך כ-21 שעות, ואין ספק שקשה לדמיין מצב בו נבחרת הגברים הייתה זוכה ליחס זהה ולמסע באורך כזה בדרך למשחק בפורטוגל.
4 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בכדורגל נשים
נבחרת ישראל בכדורגל נשים
נבחרת ישראל בכדורגל נשים
(דוברות ארקיע)
בנות הנבחרות, מטבע הדברים, זועמות על היחס :"עשינו טעות, אסור היה לנו לטוס עם יחס כזה. כל הגוף כואב לנו אחרי המסע שעברנו. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. ציפינו ממנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי שיעמוד מאחורי ההבטחות שנתן לנו, אולי גם שיו"ר ההתאחדות יבדוק מה קורה. אם זה היה קורה לנבחרת הגברים כל המדינה הייתה רועדת".
עוד הוסיפו סביב הנבחרת: "יכולים היו לחכור מטוס כמו שעושים לגברים וכל המסע הזה לא היה קורה. יש גם דרכים אחרות לטוס, אך כל זה כדי לחסוך כסף על הגב שלנו".
4 צפייה בגלריה
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
(שחר גרוס)
תגובת ההתאחדות לכדורגל: "מסלול ההגעה הלא פשוט לפארו בפורטוגל ולאדנה בטורקיה הוצג בפני הגורמים הרלוונטיים בנבחרת הנשים על ידי מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי ומנהל אגף הנבחרות גיא פורטניאגין והיה מוסכם. האפשרות האחרת הייתה לטוס בשבת והייתה קצרה רק במעט. מדובר באתגר לוגיסטי לא פשוט ולכן דאגה ההתאחדות לשריין טרקלין ייעודי עבור נבחרת הנשים בטורקיה לטובת זמן ההמתנה לטיסת ההמשך לליסבון. ההגעה מליסבון לפארו אפשרית רק בנסיעה באוטובוס. המשחק מול פורטוגל ייערך ב-25.11 וזה מול טורקיה ב-30.11, כך שזמן שהות הנבחרת בחו"ל, על העלויות הגבוהות הכרוכות בכך, הורחב כדי לאפשר התאוששות והכנה טובות ככל הניתן. התנאים הניתנים לנבחרת הנשים הם הטובים ביותר האפשריים מבחינת ההתאחדות לכדורגל ונמשיך לטפח את הענף, גם אל מול תלונות אנונימיות. אגב, גם נבחרות הנשים של פורטוגל וגרמניה הגיעו למשחק בישראל בטיסות מסחריות".

פורסם סגל נבחרת הנשים למשחקים מול פורטוגל וטורקיה

אגב המשחקים בפורטוגל וטורקיה, רק הבוקר (שלישי) נזכרו בהתאחדות לכדורגל לפרסם את הסגל שזימן גילי לנדאו למשחקי הנבחרת, מחרתיים מול פורטוגל וביום שלישי הבא (30 בנובמבר) בטורקיה מול הנבחרת המקומית, וזאת כאשר הבנות כבר נמצאות בפורטוגל אחרי המסע שעברו.

הסגל המלא:

שוערות: עמית כהן, רובין פורטונה, עמית ביילין.
הגנה: נורה אבו שנב, נועם אכטל, שני דוד, קרן גור, אירנה קוזנצוב, שחר נקב, שי פרל, מיטל שרעבי.
קישור: עדן אביטל, מריאן עווד, מאיה חיטמן, נועה סלימהוג'יץ, קארין סנדל, אופל סופר.
4 צפייה בגלריה
גילי לנדאו ונועה סלימהוגיץ
גילי לנדאו ונועה סלימהוגיץ
גילי לנדאו ונועה סלימהוגיץ
(נעם מורנו)
התקפה: שרון בק, שירה אלינב, קורל חזן, ירדן אוזל מלכה, רחל שטיינשניידר, טליה זומר.