1 צפייה בגלריה
מרשים בהגנה. דני אבדיה
מרשים בהגנה. דני אבדיה
מרשים בהגנה. דני אבדיה
(רויטרס)
דני אבדיה ממשיך לקצור שבחים על היכולת ההגנתית שלו. הפורוורד קלע הלילה (בין שני לשלישי) 6 נקודות ב-2 מ-5 מהשדה והוסיף 4 ריבאונדים ב-19 הדקות שקיבל ממאמנו, ווס אנסלד ג'וניור, אך לא הצליח לעזור לוושינגטון להמנע מהפסד 109:103 לשארלוט. יש לציין שהישראלי לא שיחק בתשע הדקות האחרונות וחזר לספסל, ממנו לא חזר, כשהוויזארדס היו בפיגור 90:77.
עם זאת, כאמור, אפשר לציין לטובה שוב את השדרוג ההגנתי במשחק של אבדיה, שסיים עם 2 חסימות וגם הפעם סימן 'X' עם הידיים במה שכבר הפך להרגל. בכלל, התנועה הזו של הפורוורד גנבה את הפוקוס בקרב ציוצי אוהדים ועיתונאים ברשתות החברתיות ורבים תהו לפשר ספסולו בדקות המשמעותיות של המשחק.
העיתונאי בן מהיץ' שמסקר את הוויזארדס צייץ: "אבדיה שומר ברמה של אחת מחמישיות ההגנה של העונה ומגיע לו לקבל יותר קרדיט מהתקשורת בארה"ב". עיתונאי אחר, ג'וש רובינס מ"האת'לטיק" כתב: "ווס אנסלד ג'וניור אמר שהוא וצוות האימון רוצים לראות את דני יותר משמעותי בהתקפה וזה מה שהיה ברבע הראשון - הוא לא היסס לפני שזרק או מסר".
אנסלד ג'וניור סיכם את המשחק: "כולנו צריכים להסתכל במראה - גם אני, ניצחו אותי בקרב המאמנים. העניין הוא איך נגיב לזה, איך נלמד מזה".
בראדלי ביל שקלע 18 נקודות, מסר 9 אסיסטים וקלט 7 ריבאונדים, הוסיף: "בקבוצה חדשה ההתאמות הכי משמעותיות שצריך לעשות זו ההתקפה - בגלל שאתה צריך להתרגל למהלכים חדשים ושיטה חדשה. הגנתית, לרוב הכל אותו דבר, או לפחות זה ככה על הנייר. אנחנו עדיין מתרגלים לשחק ביחד".