2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
יומיים לפני המפגש מול אוניון ברלין בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שחקני מכבי חיפה זכו היום (שלישי) ליום מנוחה, זאת לאחר האימונים האינטנסיביים שערכה הקבוצה ביומיים האחרונים. מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב עבור שתי הקבוצות.
באימון אתמול תרגל ברק בכר מערך של שלושה בלמים לקראת המשחק מול הגרמנים, ונראה שמי שיקבלו את המקום במרכז ההגנה הם בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג וככל הנראה גם רמי גרשון. גם עופרי ארד בתמונת ההרכב, אך כרגע גרשון זוכה לעדיפות.
סאן מנחם, שלא יוכל לשחק מול הברלינאים בגלל צבירת כרטיסים צהובים, קיבל שחרור מאימוני הקבוצה עד מחר, זאת לאחר שהתחתן עם בחירת ליבו ביום חמישי האחרון, שחרורו התקבל לאחר שקודם לכן הוא השלים מספר אימונים אחרי שסיים את המשחקים עם נבחרת ישראל. מנחם אמור לשחק ביום ראשון במשחק המסקרן מול הפועל תל אביב ואילו ביום חמישי מי שיפתח בהיעדרו בעמדת המגן השמאלי יהיה טאלב טוואטחה.
2 צפייה בגלריה
רמי גרשון. זוכה לעדיפות לצד פלאניץ' וגולדברג
רמי גרשון. זוכה לעדיפות לצד פלאניץ' וגולדברג
רמי גרשון. זוכה לעדיפות לצד פלאניץ' וגולדברג
(עמרי שטיין)
כ-20,000 מאוהדי הקבוצה אמורים להגיע למשחק בחמישי – 12,000 מנויים שהבטיחו את מקומם, עוד 2,000 מנויים שניצלו את הזכות שמקנה המנוי להביא אוהד יחד איתם ו-6,000 אוהדים שקנו כרטיסים למשחק. מנגד, כ-800 אוהדי אוניון ברלין יגיעו מחר לארץ ברכבת אווירית כדי לעודד את קבוצתם.
הקבוצה הגרמנית שתנחת מחר בצהריים ומשם תמשיך למלון במרכז חיפה בו היא תשהה עד לאחר המשחק. גם שחקנים לא מחוסנים יוכלו להגיע לישראל ולהצטרף לאוניון ברלין. המשלחת הגרמנית תצטרך לעבור בדיקות קורונה עם הנחיתה ולשהות בבידוד עד קבלת תוצאה שלילית. לאחר מכן, בהנחה ואכן תתקבל תשובה שלילית, יותר לגרמנים להגיע אימון (אם ייערך כזה לפני המשחק) ובחזרה למלון, וכך גם במשחק עצמו. יש לציין שבאוניון ברלין לא מסרו מי משחקניהם לא חוסן, אבל החלוץ מקס קרוזה אמר לפני כשבועיים שלפחות שני שחקנים לא חוסנו.
בינתיים רכבת ישראל פרסמה את היערכותה המיוחדת לקראת המשחק, במסגרתה תתוגבר תחנת הרכבת חיפה חוף הכרמל הסמוכה לאצטדיון במנהלי משמרות, דיילים, קופאים ומאבטחים לסיוע והכוונה. כמו כן נמסר מרכבת ישראל כי: “בתיאום עם המועדון ובהתאם לצפי הנסיעות שהועבר לרכבת, וכן מניתוח ביקושים ממשחקים בעבר, בסיום המשחק, בנוסף לרכבות הסדירות, תופעל רכבת מיוחדת בשיטת "מלא וסע" מתחנת חיפה חוף הכרמל ליעדים שונים באיזור המרכז והשרון. הרכבת תצא מתחנת חיפה חוף הכרמל אל תחנת ת"א ההגנה, ותעצור בתחנות: בנימינה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה, ת"א סבידור מרכז”. זמן היציאה המשוער של הרכבת המיוחדת דרומה הוא 22:15.