6 צפייה בגלריה
השחקן המצטיין
השחקן המצטיין
השחקן המצטיין
(גרפיקה: ניסים ימין)
ריאל מדריד חזרה לפסגה עם הצגה בגרנאדה, צ’אבי עשה ספתח מוצלח על הקווים של ברצלונה בדרבי, אתלטיקו מדריד אספה עוד ניצחון דרמטי ואופייני, אבל מי שגנבה את ההצגה במחזור ה-14 בליגה הספרדית הייתה דווקא חטאפה, מהמקום הלפני אחרון, שהביסה 0:4 את קאדיס. כבונוס, החבורה מפרברי מדריד התכבדה בשחקן המצטיין של השבוע ב-LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם: חורחה קואנקה.
אז כמו בכל שבוע, הגיע הזמן לסיכומים: מי הם ה-10 שהצטרפו אל בלם הכחולים בהרכב האידאלי של המחזור? מי הם 11 השחקנים המשתלמים ששובצו בהרכב הרווחי? ולסיום, הטבלה המעודכנת של ליגת השדרים והפרשנים של לה ליגה בערוץ ONE.
עדיין לא הצטרפתם? הגיע הזמן לקחת חלק בטירוף ולבנות את ההרכב המנצח שלכם.
להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן
להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן

מצטיין המחזור: חורחה קואנקה – 18 נקודות

מצטיין מעמדת הבלם הוא דבר דיי נדיר, במיוחד כשמדובר בשחקן הגנה של הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בליגה. השחקן של החבורה מפרברי מדריד סיפק 90 דקות נהדרות לעיני הקהל הביתי מול קאדיס, בשני צידי המגרש. על השער הנקי ששמרה חוליית ההגנה בהובלתו הוא צבר 3 נקודות, על השער שכבש שש, על 90 הדקות שהשלים עוד שתיים ומספר זהה של נקודות קיבל על שמונה הרחקות כדור. בנוסף, אסף עוד נקודה בזכות שלוש בעיטות למסגרת, שתי נקודות בשל 10 חילוצי כדור ולסיום, קיבל עוד שלוש נקודות בונוס. יחד עם הפחתת נקודה בשל 12 איבודי כדור, סיים עם מאזן כולל של 18 נקודות פנטזי.
6 צפייה בגלריה
חורחה קואנקה  (La Liga)
חורחה קואנקה  (La Liga)
חורחה קואנקה (La Liga)
(משמאל)

נבחרת המחזור: דומיננטיות מדרידאית

אין בכלל ספק שזה היה המחזור של עיר הבירה, לאחר שכל ארבע נציגותיה אספו שלוש נקודות. כפועל יוצא, מדריד שלחה לא פחות משמונה נציגים לנבחרת האידאלית של השבוע. יחד עם קואנקה, הצטרפו מחטאפה דמיאן סוארס (16 נקודות) ומאורו ארמבארי (16). ריאל שלחה את טוני קרוס (15), אתלטיקו את פיליפה (15) ויאניק קראסקו (12) וראיו וייקאנו, שהביסה 0:3 את מיורקה, התכבדה בשני נציגים: אוסקר טרחו (16) וסנטי קומסנה (12). מי שהשתחלו לנבחרת מחוץ לגבולות מדריד הם שוער בטיס, רוי סילבה (11), חברו לקבוצה, נביל פקיר (12) וממפיס דפאיי מברצלונה (12). יחד צברו 11 המצטיינים 153 נקודות.
6 צפייה בגלריה
ההרכב של המחזור
ההרכב של המחזור
ההרכב של המחזור
(מערכת ONE)

הנבחרת הרווחית: כחול בעיניים

אם הייתם צריכים עוד הוכחה לדומיננטיות של חטאפה במחזור הנוכחי, אפשר למצוא אותה כאן, עם ארבעה נציגים. קואנקה וסוארס, שהשלימו דאבל בשתי הנבחרות, ויחד איתם המגן השני, מתיאס אוליברה והחלוץ, אנס אונאל. לבאנטה, שסיימה ב-0:0 מול בילבאו, עם שלושה שחקנים בדמות השוער קארדנס (9), המגן קרלוס קלרק (9) והקשר סון (6). מי שמשלימים את התמונה הם פיליפה, שנמצא גם הוא בשתי הנבחרות, הקשרים, טוני מויה מאלאבס (9) ופול אדגר, אקס בית”ר ירושלים, מבטיס (7) ובהתקפה חלוץ ראיו, סרג’י גווארדיולה (11). הנבחרת הרווחית סיפקה כמות נאה מאוד של נקודות השבוע (120), מה שאומר שהמנג’רים שהלכו דווקא עם הבחירות הפחות צפויות, והיותר זולות, ככל הנראה זינקו למעלה.
6 צפייה בגלריה
ההרכב המשתלם של המחזור
ההרכב המשתלם של המחזור
ההרכב המשתלם של המחזור
(מערכת ONE)

ליגת השדרים והפרשנים של ערוץ ONE

6 צפייה בגלריה
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
(מערכת ONE)
6 צפייה בגלריה
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
(מערכת ONE)
השנה תוכלו לעקוב אחרינו מקרוב גם ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר החדשים של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.