2 צפייה בגלריה
טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה
(רויטרס)
כשהיא עם מאזן מושלם וכבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות דרך המקום הראשון בבית, ליברפול תארח הערב (רביעי, 22:00) את פורטו למשחק לפרוטוקול בלבד. מי שדיבר לקראת ההתמודדות הוא טיאגו אלקנטרה, דווקא בעיצומו של שבוע בו הקשר הוזכר כמועמד לגיטימי ביותר לחזור לקבוצת נעוריו, ברצלונה. הספרדי התייחס לנושא במסיבת העיתונאים.
“אני בחור שמתעסק בכדורגל ולא מודאג באשר לשמועות” אמר טיאגו, ששמו כאמור נקשר לברצלונה מיד לאחר הגעתו של צ’אבי, שעל פי הדיווחים בקטלוניה מאוד מחזיק מהקשר ורוצה לראות אותו בקבוצה. “אני מרוכז במה שאני רוצה להשיג עם ליברפול, הגעתי לכאן כי רציתי לצאת מאזור הנוחות שלי, רציתי להכיר כדורגל חדש ושונה, את הכדורגל של יורגן קלופ. יש לי הרבה ניסיון ואני יודע שאני עוד יכול רק להשתפר ורוצה לזכות בעוד הרבה תארים כאן”.
2 צפייה בגלריה
טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה
(רויטרס)
יורגן קלופ עצמו אמר לקראת ההתמודדות: “אנחנו יודעים שלפורטו תהיה מוטיבציה ברמה הגבוהה ביותר מכמה סיבות. האחת היא שניצחנו אותם בפורטוגל בדרך שהם לא אהבו וגם בגלל שאם הם ינצחו אותנו אז יישאר להם ‘גמר’ מול אתלטיקו מדריד על המקום בשמינית הגמר”.
קלופ התייחס לרוטציה אפשרית שיבצע מאחר והמשחק לפרוטוקול בלבד: “אנחנו צריכים להעמיד קבוצה שיש לה סיכוי לנצח את המשחק. השחקנים צריכים לעמוד בקצב. בכל מערך ובכל הרכב שנשחק העיקר שננצח, בשביל זה אנחנו כאן”.