4 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור חוגג עם קארים בנזמה
ויניסיוס ג'וניור חוגג עם קארים בנזמה
ויניסיוס ג'וניור חוגג עם קארים בנזמה
(רויטרס)
ריאל מדריד עדיין לא שכחה את ההפסד המביך לשריף טירספול בברנבאו לפני כמעט חודשיים. הערב (רביעי, 22:00) הבלאנקוס של קרלו אנצ’לוטי, שמאז הספיקו למצב את מקומם במקום הראשון בבית, ינסו להשיג נקמה בקבוצה המולדבית הקטנה ועל הדרך להבטיח את מקומם בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. בחוד של ריאל, ויניסיוס ורודריגו הברזילאים ישתפו פעולה עם קארים בנזמה.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דניאל קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פלוראן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, רודריגו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
“בסיבוב הראשון הייתה לנו חוויה לא נעימה נגד שריף” אמר אנצ’לוטי לקראת ההתמודדות, “אנחנו צריכים להימנע מהטעויות שעשינו במשחק הראשון ולעשות את מה שאנחנו עושים טוב כרגע. לא להיות חפוזים, עם ביטחון עצמי, שקט נפשי. צריכים לשחק טוב 90 דקות כי אנחנו מכירים טוב את היריבה והם מכירים אותנו. אם ננצח נעלה, זה נכון”.
4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
אנצ’לוטי, שלא פסל אפשרות שמיליטאו ורודריגו יעלו ב-11 במולדובה, נשאל על הלחץ שמביא איתו אימון ריאל מדריד, וענה עם מטאפורה אופיינית: “זה לא קשה. אם אתה צריך להתחרות במרוץ, עדיף שתתחרה עם פרארי מאשר פיאט 500. זה בדיוק מה שאני מרגיש בריאל מדריד. לחץ? כל המאמנים מרגישים לחץ לאורך כל השבוע, זה חלק מהמקצוע”.
אנצ’לוטי התייחס לסוגיית איסקו, שלא היה מרוצה לאחר שראה שהמאמן לא מתכוון להכניס אותו מול גרנאדה ולמרות שהפסיק להתחמם, נכנס בכל זאת לשחק לפי דרישת המאמן ששינה את דעתו: “אני לא צריך לדבר איתו, יש לי הרבה חיבה אליו וזו לא בעיה גדולה, לא צריך לעשות מזה בלגן. איסקו הוא מקצוען, רציני, הוא כועס כשהוא לא משחק אבל מעולם לא זלזל בי ואני מעולם לא זלזלתי בו. מערכת היחסים שלנו היא מעבר למקצועית, בילינו הרבה זמן ביחד”.
על הכושר הנפלא של ויניסיוס אמר המאמן: “בגלל הצורה שבה הוא משחק, אין ספק שהוא הדריבליסט הטוב ביותר בכדורגל, אין הרבה שחקנים שעושים את הדברים שהוא עושה כרגע. עם זאת הוא חייב להשתפר. אחד על אחד זה חשוב בכדורגל אבל זה לא הדבר הכי חשוב. אבל יש לו את הצניעות והרצון להשתפר ואני מרוצה ממנו”.
4 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
(רויטרס)
שוער הקבוצה, טיבו קורטואה, התייחס להפסד המפתיע בסיבוב הקודם לאותה היריבה: “ידענו עוד קודם לכן שהולך להיות לנו משחק קשה. זו קבוצה שיודעת להגן היטב ויוצאת להתקפות מתפרצות מסוכנות, זה בדיוק מה שקרה לנו בברנבאו. ננסה לשחק טוב כדי להבטיח את ההעפלה לשלב הבא”.
4 צפייה בגלריה
טיבו קורטואה
טיבו קורטואה
טיבו קורטואה
(La Liga)
הבלגי התייחס לחברו לקבוצה ובן ארצו, אדן הזאר, שלא בדיוק נספר ע”י קרלו אנצ’לוטי וממעט מאוד לשחק לאחרונה: “אני חושב שברור שהוא לא כשיר כי הוא לא התאמן הרבה השבוע בגלל שהוא חולה. אני מכיר את אדן ואת החלום שלו לשחק בריאל מדריד וחבל שהדברים לא מסתדרים כמו שכולם היו רוצים. כשאתה לא משחק הרבה במשך שנתיים וחצי, קשה לחזור לרמה שלך. אבל אי אפשר לשכוח את האיכויות שלו, בימינו לאנשים יש זיכרון מאוד קצר. אנחנו לא יכולים ‘להרוג’ אותו ולהתייחס אליו כמו לסתם שחקן”.