1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
פשוט מכונה. רוברט לבנדובסקי מוכיח בכל משחק מחדש שאין סקורר גדול ממנו כיום בכדורגל העולמי. הערב (שלישי), לחלוצה הפולני של באיירן מינכן לקחו בדיוק 15 דקות תחת השלג הכבד בקייב, כדי לכבוש מול דינמו המקומית את אחד השערים המרהיבים העונה בליגת האלופות, כשעשה זאת במספרת נפלאה בתוך הרחבה, במה שהיה שערו התשיעי העונה בחמש הופעות במפעל. לא אנושי.
עם השער הנפלא הזה שהעניק יתרון לאלופת גרמניה, לבנדובסקי כבש בכל תשעת המשחקים האחרונים בהם שותף בליגת האלופות. הדבר המדהים הוא, שזו לא הפעם הראשונה שבה הסקורר האימתני רושם את רצף הכיבושים הזה, כאשר הוא עשה זאת גם בין אוגוסט 2019 לאוגוסט 2020. בכך, לבנדובסקי הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובש פעמיים תשעה שערים ברציפות. אגב, הוא גם הראשון שכובש בחמשת המשחקים הראשונים של שלב הבתים בצ’מפיונס בשתי עונות שונות (2019/20 והעונה).
וזה לא נגמר כאן. לבנדובסקי, שמוליך גם את טבלת הכובשים בבונדסליגה עם 14 שערים, עומד כבר על 64 שערים בשנת 2021, שהם חמש בלבד משיאו האישי של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 69 שערים ב-2013. את ה-91 של ליאו מסי מ-2021, הפולני, כנראה, כבר לא יספיק להדביק.