3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
ליגת האלופות היא הבית של כריסטיאנו רונאלדו. הערב (שלישי), אחרי פיטוריו של אולה גונאר סולשיאר, הפורטוגלי הוכיח ששום דבר לא השתנה – הוא ימשיך לסחוב את מנצ’סטר יונייטד במפעל הבכיר ביבשת. הפנומן כבש את הראשון ב-0:2 מול ויאריאל שהעלה את קבוצתו לשמינית הגמר עם ביצוע יפהפה ובכך, כהרגלו, רשם עוד כמה נקודות ציון משמעותיות במפעל שבו פשוט אין לו מתחרים.
רונאלדו, שכבש את שער הניצחון מול הספרדים בסיבוב הקודם וגם הציל את השדים האדומים כשהשלים צמד בתוספת הזמן מול אטאלנטה, כבש משחק חמישי ברציפות בליגת האלופות ובכך, הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמצליח להבקיע בכל חמשת משחקיו הראשונים עבור קבוצה אנגלית במפעל.
הפנומן, שהבקיע את כל ארבעת השערים האחרונים של יונייטד בליגת האלופות, הוא גם השחקן הראשון שמבקיע ארבעה שערים ברציפות עבור השדים האדומים במפעל הבכיר ביבשת מאז וויין רוני, שעשה זאת ב-2010. היה זה הניצחון הראשון של האדומים על אדמת ספרד באלופות מאז ה-0:1 על ולנסיה ב-2010.
עוד קצת כדי להסביר את המספרים המטורפים של רונאלדו? הוא הגיע ל-799 שערים בקריירה, ל-140 שערים בליגת האלופות, שהם לא פחות מ-100 יותר מהיריבה, ויאריאל, שכבשה בסך הכל 40 שערים במפעל.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו מתווכח עם השופט
רונאלדו מתווכח עם השופט
רונאלדו מתווכח עם השופט
(רויטרס)
המאמן הזמני החדש, מייקל קאריק, אמר בסיום: “החילופים היו משמעותיי מאוד. דויד דה חאה שמר אותנו במשחק והיה ערב נהדר של כל השחקנים. זה מדהים עבורנו לעלות לשמינית, הניצחון שייך לשחקנים, יש כאן קבוצה טובה והניצחון הזה שייך גם לאולה. נהניתי מהמשחק, הצוות מאחוריי, עזרו לי פה ושם, זה לא רק סביבי אלא סביב כולם, זה הלילה של השחקנים וזאת התחלה חדשה”.
עוד הוסיף המאמן: “אני מאושר עבור סאנצ’ו, הוא עבד קשה מאוד ונתן הכול. כשהוא לא היה עם הכדור הוא הראה צדדים חיוביים במשחק שלו והשער זה הבונוס”.
3 צפייה בגלריה
מייקל קאריק
מייקל קאריק
מייקל קאריק
(רויטרס)
הארי מגווייר אמר בסיום: “זה ניצחון חשוב עבור העונה שלנו, בחודשיים האחרונים היכולת שלנו לא הייתה קרובה ללהיות טובה מספיק. היינו צריכים את התוצאה הזאת עבורנו ועובר האוהדים, אנחנו יודעים כמה היה להם קשה בשבועות האחרונים. צריכים לדאוג לכך שזאת תהיה רק ההתחלה. שתי הקבוצות רצו לנצח וגם לא להפסיד, החילופים עזרו והמחצית השנייה שלנו הייתה טובה מאוד”.