3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
ברצלונה בסכנת אמת. במשחקו השני של צ’אבי על הקווים והראשון של המאמן בליגת האלופות, הקטלונים סיימו אמש (שלישי) ב-0:0 מאכזב עם בנפיקה, כשהם אמנם עדיין במקום השני בבית, אך יהיו חייבים לנצח את באיירן מינכן במחזור האחרון של שלב הבתים (ב-8 בדצמבר) כדי להיות תלויים בעצמם בכל הקשור לעלייה לשמינית הגמר של המפעל הבכיר ביבשת.
באיירן אמנם כבר הבטיחה עלייה מבית 5, אך בתקשורת הקטלונית מסמנים את המשחק מולה על אדמת גרמניה כמשימה כמעט בלתי אפשרית: “צריך נס במינכן”, נכתב שם לקראת המשחק בו בארסה חייבת את מלוא הנקודות. עוד צוין בתקשורת המקומית: “ברצלונה על הקצה”, בעוד ב”מונדו דפורטיבו” שמרו על אופטימיות: “לתת את הכול מול באיירן”.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מודים לקהל
שחקני ברצלונה מודים לקהל
שחקני ברצלונה מודים לקהל
(רויטרס)
“היינו עדיפים בהרבה על בנפיקה, שיחקנו נהדר” אמר בסיום צ’אבי, “פשוט החמצנו מול השער. אם היינו מבקיעים, היו אומרים ששיחקנו מצוין. עכשיו אנחנו חייבים לנסוע למינכן במטרה לנצח את באיירן. הכניסה של אוסמן דמבלה? הדינמיקה של המשחק השתנתה ברגע שהוא נכנס. הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל וחבל שאף אחת מהפעולות שלו לא הסתיימו בשער”.
צ’אבי הרחיב: “השחקנים מבינים את הרעיון והשיטה ואני חושב ששיחקנו טוב מאוד. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר יעילים וזה עניין של זמן, אני בטוח שזה ישתפר. אנחנו ברצלונה כך שנבוא לנצח תמיד בכל משחק וכך נעשה גם מול באיירן. צריך לתת את הכול ולנסות לשנות את התמונה”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בלם הקבוצה, רונאלד אראוחו, אמר בסיום: “עשינו מה שהמאמן ביקש מאיתנו, לחצנו. היינו צריכים רק להבקיע את השער. דמבלה יכול לתת לנו הרבה, בדיוק כמו אנסו פאטי וכל השחקנים הצעירים ששיחקו במשחקים האחרונים”.
ג’רארד פיקה הוסיף: “אנחנו תלויים בעצמנו ונבוא לבאיירן כדי לנצח. זה יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים. האוהדים תומכים בנו בצורה נפלאה, מעולם לא ראיתי את הקאמפ נואו בצורה הזו ואנחנו צריכים לנצח את זה ולהחזיר להם על המגרש”.