2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
האם אפשר לעצור את רוברט לבנדובסקי? כנראה שלא. הכוכב של באיירן מינכן סיפק מספרת פנומנלית אמש (שלישי) ב-1:2 על דינמו קייב ורשם מספרים אדירים. כעת, בגרמניה מכוונים לעבר המשימה הבאה: טקס כדור הזהב שייערך בפאריס ב-29 בנובמבר אחרי שנתיים שלא חולק הפרס היוקרתי ביותר.
אמנם ליאו מסי מוגדר כפייבוריט על ידי סוכנויות ההימורים, אבל לדעת רבים לבנדובסקי הוא זה שצריך להניף את התואר. ב’בילד’ הגרמני מספרים בינתיים על מה שעשוי להיות רמז לזכייה של הפולני בתואר, כאשר על פי הדיווח המאמן יוליאן נגלסמן והמנהל הספורטיבי של באיירן, חסן סליהמידז’יץ’ ימריאו ביום שני יחד עם לבנדובסקי לטקס. בבילד צוין: “המועדון יודע שהפרס הזה חשוב לו ולכן הם רוצים להראות לו את מלוא התמיכה”.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
בחזרה משחק באוקראינה הקרה. גם השלג הכבד לא עצר את המכונה המשומנת מגרמניה שתגיע בראש שקט למשחק הביתי בעוד שבועיים מול ברצלונה, במה שינעל את הבית. בזמן שלגרמנים המשחק יהיה לפרוטוקול בלבד, הם יכולים גם להוביל לכאוס אצל היריבה שאם לא תנצח תודח מליגת האלופות. “גם כשהיא לא נותנת 100 אחוז, העליונות של באיירן לא מוטלת בספק, ברצלונה חוששת בצדק”, נכתב בגרמניה.
מי שזכה בתואר איש המשחק הוא אלפונסו דייויס שזכה לשבחים: “אף פעם לא עוצר ותמיד תומך בהתקפה”. מנואל נויר סיפר: “זו כנראה לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל אנחנו יכולים להגיד שאנחנו מרוצים מההופעות שלנו בליגת האלופות”. נגלסמן סיפר: “בהתחשב בנסיבות והתנאים, זה היה די טוב. ניצחנו, עברנו שלב וזה הכי חשוב”.