2 צפייה בגלריה
גיא לוזון ודור אלו
גיא לוזון ודור אלו
גיא לוזון ודור אלו
(שחר גרוס)
אחרי שני הפסדים רצופים בלי שער זכות, מכבי פתח תקווה מקווה לחזור מהפגרה בצורה חיובית כאשר היא תתארח ביום שבת אצל מכבי נתניה (17:30), במטרה לברוח מאזור התחתית. לקראת ההתמודדות, המאמן גיא לוזון דיבר במסיבת עיתונאים.
“יצאנו לפגרה בתחושה רעה”, סיפר לוזון. “היינו יותר מדי נאיביים בשני המשחקים האחרונים. רוב הזמן עם הכדור, אבל נענשים בצד השני ולא יעילים. נתנו דגש על הדברים האלה. בליגה השוויונית הזאת כל משחק הוא צומת. בשני המשחקים האחרונים פישלנו ואנחנו עובדים על זה כבר למשחק הקרוב. שני הפסדים גוררים אותך למטה ושני ניצחונות מעיפים אותך למעלה. אנחנו כרגע מרוכזים וממוקדים רק במשחק מול נתניה”.
לוזון על הקריאות לעברו בהפסד לבית״ר: “זה ממש לא רלוונטי. אני לא מתייחס לזה. בשנתיים וחצי האחרונות היו לנו שבועיים או שלושה לא טובים. לא צריך להתרגש או לעשות מהומה על לא מהומה”.
המאמן התייחס לעוזרו נאור לוזון, שהיה מועמד לאימון ראשל”צ (מאז כבר חתם ריימונד אטוולד בקבוצה): “אין לי מה לספר או לחדש בנושא. נאור התחיל את השנה ויסיים אותה. לא הייתה שום מחלוקת. אנחנו מדברים על הרבה דברים אבל זה נשאר בינינו”.
המגן הימני דור אלו הוסיף: “לא הייתי צריך יותר מדי זמן להשתלב. אני מכיר את המועדון והאנשים. אני נהנה פה, יש מטרה לעשות כמה שיותר נקודות ולהשתפר. אני לא האישיו. הגעתי בשלב מאוחר אבל ברוך השם אני לא מרגיש בפיגור משחקן כלשהו. אני מרגיש טוב. אני חושב שאני צריך לתרום אפילו יותר. היו כמה משחקים שנכנסתי כחילוף ועוד משחק שפחות תרמתי. הגיע הזמן שאראה למה חזרתי לפה”.
2 צפייה בגלריה
דור אלו
דור אלו
דור אלו
(שחר גרוס)