3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
לאחר ההתפתחויות האחרונות והדרמטיות מאמש, התקיים היום (רביעי) דיון בעניין הארכת מעצרו של משה חוגג, שלא נכח בבית משפט השלום בראשון לציון. את הדיון ניהל השופט טל ענר. הסיכום של עורכי דינו של בעלי בית”ר ירושלים עם המשטרה: הארכת המעצר בשבוע, עד יום רביעי הבא, 1 בדצמבר.
כזכור, במסגרת הפרשה בה נעצרו גם שבעה ממקורביו של חוגג, גייסה המשטרה עד מדינה. שישה ימים חלפו מאז חשיפת החקירה ומעצרם של חוגג והמעורבים הנוספים בחשד לשורה ארוכה של עבירות, בהן קבלת דבר במרמה והלבנת הון. היום הסתיימה הארכת המעצר הראשונה של חוגג, אך מעצרו הוארך כאמור בעוד שבוע.
חוגג נחשד בין היתר בעבירות של איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים, מתן אלכוהול לקטינים ועבירות מין. יחד עמו נעצרו שבעה חשודים אחרים בגין עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

מהלך הדיון:

עו”ד משה מזור אמר: “הגענו להסכמה על הארכת מעצרו. אנחנו מבקשים שהדיון לא יהיה בנוכחות החשוד”.
3 צפייה בגלריה
עו”ד משה מזור
עו”ד משה מזור
עו”ד משה מזור
(איציק בלניצקי)
עו”ד עמית חדד הוסיף: “לחשוד יש זכות שלא להופיע בדיון”.
השופט, טל ענר, החליט: “ניתן לתת ביטוי לעקרון פומביות הדיון על ידי דיווח מלא אודות ההליך, ואין הכרח לאפשר לצלם את החשוד אשר ויתר על זכות נוכחותו בדיון”.
עו”ד חדד: “יש הסכמה להאריך את מעצרו עד ליום רביעי”.
3 צפייה בגלריה
עורכי הדין עמית חדד ועדי כרמלי
עורכי הדין עמית חדד ועדי כרמלי
עורכי הדין עמית חדד ועדי כרמלי
(איציק בלניצקי)
לאחר הדיון, הגיבו עורכי הדין עמית חדד ומשה מזור, המייצגים את משה חוגג: “אנו בטוחים שבסיומה של החקירה תוכח חפותו של מרשנו ולפיכך ועל מנת לאפשר למשטרה להגיע לחקר האמת, הסכמנו לבקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים נוספים. משה חוגג משתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, בטוח בחפותו ונתמך על ידי רעייתו ובני משפחתו. בימים האחרונים אנו עדים להמשך פרסומים שקריים שמקורם בבעלי אינטרסים, ואנו ממליצים לתת למשטרה לסיים את עבודתה לפני חריצת דינו של מרשנו”.