4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
אחרי שהביסה 0:4 את עירוני קריית שמונה בליגה וספגה 1:0 מסלביה פראג לפני הפגרה הארוכה, מכבי חיפה תנסה להשיג ניצחון קריטי במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג כשתארח בסמי עופר הערב (חמישי) ב-19:45 את אוניון ברלין.
בער צפוי לעלות עם שלושה בלמים כשבמרכז ההגנה ישתפו פעולה בוגדאן פלאניץ’, שון גולדברג ועופרי ארד. טאלב טוואטחה אמור להיות המגן השמאלי ורז מאיר יתופקד באגף ימין של העורף הירוק. בקישור צפויים לפתוח חוסה רודריגס, עלי מוחמד וצ’ירון שרי, ובחלק הקדמי גודסווי דוניו ודין דוד. עומר אצילי ודולב חזיזה צפויים לפתוח על הספסל.
בכר, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. שהועברה בשידור חי כאן באתר: “מקווים שזה לא משחק בית אחרון שלנו באירופה העונה. סגל חסר? זו קבוצת צמרת בגרמניה, ולמרות החיסורים שם יש להם סגל מספיק חזק. משחק חשוב לשתי הקבוצות, כל משחק הופך להיות מכריע ושתי הקבוצות יעלו כדי לנצח. הפגרה באה בזמן ורוב הפצועים חוזרים, כולם יחזרו בקרוב אני מאמין. חשוב להתחיל את התשעה משחקים הקרובים בחודש הזה כמו שצריך עם אנרגיות טובות, מצפים לזה, יהיה חודש מאתגר בכל המסגרות. רוצים להתחיל את המסע הזה ברגל ימין”.
“יהיו רוטציות כי יש המון משחקים ויש סגל מספיק גדול. הליגה חשובה, אבל אנחנו נמצאים בעמדה שיכולים לעלות שלב בבית קשה. הדברים תלויים בנו, לכן המשחק הזה מאוד חשוב. מתרכזים רק במשחק הנוכחי, נעבור אותו ואז נתמקד בליגה. שמענו את התופעות האנטישמיות אחרי המשחק, הבנתי שהמועדון גם טיפל בזה וכולנו יודעים שאין לזה מקום בכדורגל. גם המועדון שם וגם הקהל קיבלו אותנו יפה מאוד, למעט קומץ קטן”.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
על מעבר אפשרי לנבחרת ישראל אמר בכר: “מדובר בשמועות, זה תמיד מחמיא שאני מוזכר בהקשר הנבחרת. כבוד גדול, אבל אנחנו מתרכזים רק במכבי חיפה. כל דבר בזמנו”.
דולב חזיזה הוסיף: “אם השחקנים חזקים אז אנחנו מחפשים את החסרונות שלהם. משחק החוץ שם לא הלך כמו שרצינו, מקווה ובטוח שהפעם זה יהיה אחרת. האם התרגלנו לשחק בליגה ובאירופה באותו קצב? לוקח זמן להתרגל, בטח בבית כזה קשה. גם בליגה האירופית קבוצות כאלה היו מפלצות. שמח שהתרגלנו לקצבים באירופה, אך עדיין יש איפה להשתפר. אם נהיה בקצב הזה בליגה זה יעזור מאוד, כמו במשחק מול קריית שמונה. אירופה משפרת את היכולת של רוב השחקנים, כן יודעים לחלק את הכוחות”.
4 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס ודולב חזיזה באימון
חוסה רודריגס ודולב חזיזה באימון
חוסה רודריגס ודולב חזיזה באימון
(עמרי שטיין)
“היינו במומנטום טוב עד הפגרה ונרצה להמשיך לזה, מקווה שנחזור למקום הראשון מהר מאוד. בליגה כשקבוצות מסתגרות אז לפעמים אני עושה את הדריבלים במקום שאני לא צריך, אבל אני עובד על זה כדי לשפר את גם באירופה. נבחרת ישראל? יש מאמן והוא קובע, תמיד זה כבוד. שמח להישאר במועדון כמו מכבי חיפה, אני קודם צריך להגשים את החלומות כאן, מקווה שבעתיד יגיע מה שיגיע”.
ההרכב המשוער: ג’וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ’, עופרי ארד, שון גולדברג, טאלב טוואטחה, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, צ’ירון שרי, גודסווי דוניו ודין דוד.
4 צפייה בגלריה
גודסווי דוניו באימון
גודסווי דוניו באימון
גודסווי דוניו באימון
(עמרי שטיין)