1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה נשמו אתמול (שלישי) לרווחה בסיום המשחק מול הפועל עפולה. הסיבה לכך היא לא הניצחון 0:1 מאותו שער נהדר של גל אראל, אלא מכך שהקבוצה סיימה את ההתמודדות ללא פציעות ויכולה להמשיך להתכונן בראש שקט למשחק מול מכבי תל אביב בסמי עופר ביום ראשון הקרוב בחזרת ליגת העל.
הפציעה של אלון תורג'מן, שמצוי בכושר נהדר ומוביל את מלכות השערים בליגה עם תשעה כיבושים, גורמת לבעיה בחלק הקדמי של הפועל חיפה וכל חיסרון נוסף בהתקפה עלול להיות קריטי להמשך, במיוחד כאשר לפני הקבוצה מצפה סדרה קשה של משחקים מול מכבי ת"א, דרבי מול מכבי חיפה וגם הפועל באר שבע בתוך שבוע גדוש בליגת העל. “היום יותר מתמיד נראה שאנחנו חייבים להתחזק לקראת ינואר בעוד שחקן התקפה. ברגע שאחד משלושת הכוכבים שלנו למעלה: חנן ממן, תורג'מן או אלן אוז'בלט חסרים, זה מורגש היטב וגורם לנו לבעיה", אמרו בקבוצה.
לקראת מכבי ת"א נראה שעיקר ההתלבטות של אלישע לוי היא דווקא בקישור: סאקו טורה או קווין טאפוקו, שפתח במשחקים האחרונים והיה טוב. טורה פתח אתמול מול עפולה ומאוחר יותר שולב טאפוקו מה שאולי מצביע על המגמה של אלישע לוי לפתוח עם טורה. איתי בוגנים יהיה האיש שיצטרך להיכנס לנעלים של תורג'מן הפצוע. בהפועל חיפה מרוצים מאוד מההתעוררות של האוהדים לקראת המשחקים הקרובים ומשוכנעים שקהל רב ביחס למה שהיה עד היום בסמי עופר יגיע לדחוף ולעודד את הקבוצה במשחק מול מכבי ת"א.