2 צפייה בגלריה
גיא אסולין באימון ברצלונה מ-2009 עם מסי
גיא אסולין באימון ברצלונה מ-2009 עם מסי
גיא אסולין באימון ברצלונה מ-2009 עם מסי
(רויטרס)
“המנטור והאליל של גיא אסולין ייפגשו באיתיחאד”. כך נפתחה הכתבה ב’גרדיאן’ שם ראיינו את הישראלי לקראת המשחק בין פאריס סן ז’רמן של ליאו מסי למנצ’סטר סיטי של פפ גווארדיולה. שניים שהיו שם בתחילת הדרך של אסולין, זו שהבטיחה רבות לקראת ההמשך כשכיכב בלה מאסיה וזכה לשבחים מכל עבר. כיום, בגיל 30, הקשר מחפש את היעד הבא שלו והתראיין לקראת המשחק בליגת האלופות.
לאחרונה נפרד אסולין מקרמה האיטלקית והוא לא חושב על פרישה. “זו לא אופציה עבורי, הכדורגל הוא הכל”, אמר. “אני עדיין שומר על כושר ומשחק עם חברים. הבת שלי ראתה אותי מבקיע שערים והיא מאוד גאה בי, היא רוצה שאמשיך לשחק כדי לספר לחברים שאבא שלה כדורגלן”.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה וגיא אסולין
פפ גווארדיולה וגיא אסולין
פפ גווארדיולה וגיא אסולין
(רויטרס, תומר גבאי)
הישראלי על העבר: “אוהבים לעשות השוואות, זו הייתה מחמאה גדולה עבורי מה שאמרו לגביי בהקשר של מסי, אבל הוא הכדורגלן הגדול בהיסטוריה. לפעמים זה לא טוב אם אתה לוקח את המחמאות האלו בצורה לא נכונה, כיוון שהציפייה היא שתעלה למגרש ותהיה כמו מסי. בכל מקום אליו הגעתי השוו אותי למסי, זה לא היה חיובי בהקשר הזה”.
עוד אמר אסולין: “כדורגל זה משהו שאין לו תחליף, הדבר שאני הכי אוהב לעשות. אימון מזה משהו שאני חושב עליו לעתיד לרגע שלא אוכל לשחק יותר כדורגל. בכל פעם שאני על הדשא אני מנסה לזכור את הדברים שפפ גווארדיולה הראה לי. האחד על אחד, התנועות והעזרה להגנה. למדתי בברצלונה ואני שמח שלמדתי מהטובים ביותר. הייתי הצעיר ביותר שייצג את נבחרת ישראל וזה הישג לא ייאמן שתמיד יישאר איתי בראש”.