3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
אחרי שבהפועל תל אביב פרסמו אתמול (שלישי) את הפתרון היצירתי לבעיה שנוצרה לאוהדי הקבוצה בעקבות סגירת יציעים 4-5 לשני משחקים, נראה שבמועדון מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לשער 8. נכון לרגע זה בהפועל תל אביב טוענים כי כמעט 2,000 "מיני מנויים" לשני משחקי הבית הקרובים נמכרו ומקווים שעד המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון, יימכרו עוד יותר.
בהנהלת המועדון מודעים לכך שלא כל אוהדי הקבוצה אוהבים את המתווה, אבל מבחינתם עשו את כל מה שביכולתם כדי להציע פתרון ריאלי. חלק מאוהדי הפועל תל אביב מרוצה מהמתווה, אבל חלק כמו ארגון האוהדים 'אולטרס הפועל' זועם על המתווה וצפוי להחרים את המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(איציק בלניצקי)
"חלק מהאוהדים צריכים להבין שאנחנו הולכים בין הטיפות", אמרו בהפועל תל אביב, "מצד אחד רוצים לרצות את האוהדים הנאמנים שלנו, מצד שני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל מצפה מאיתנו לקיים את העונש. לצערנו מאז המשחק נגד בית"ר ירושלים זומנו לדין משמעתי פעם נוספת וכנראה שנוזמן עוד בעתיד, ככה שאם היינו מוצאים פתרון זול יותר, זה היה משמש נגדנו בדיון הבא".
מבחינה מקצועית, מאמן האדומים ניר קלינגר ייאלץ להסתדר במחזור הקרוב ללא שני הבלמים שלו, מוחמד קליל טראורה, שספג כרטיס אדום בדרבי האחרון ואדי גוטליב. האחרון מחלים מניתוח בגרמניה והוא לא צפוי להיות כשיר לראשון, אבל יש אופטימיות לגבי המשחק ברביעי נגד הפועל באר שבע.
3 צפייה בגלריה
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
(רדאד ג'בארה)
גם המגן השמאלי, דורון ליידנר, בספק למכבי חיפה. ליידנר שוחרר מאימוני נבחרת ישראל בגלל הכאבים החוזרים בשרירי הבטן ובצוות המקצועי מתלבטים עדיין האם לקחת סיכון או לתת עוד כמה ימי מנוחה למגן.