1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(איציק בלניצקי)
הדיון בעניין העונש של בית”ר ירושלים, בעקבות אירועי המשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב, נערך היום (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. לאחר שהעונש על אי הכנסת אוהדי בית”ר לשלושת משחקי חוץ של הקבוצה בוטל, בעקבות ערעור ההתאחדות, הוחלט כי העונש שיושת על המועדון מהבירה יהיה סגירת היציע המזרחי במשחק הבית מול מכבי תל אביב.
בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פירטו את ההחלטה: “סברנו לאור המאמצים הרבים בהם נוקטת הנאשמת במאמץ למגר את תופעות האלימות מקרב אוהדיה, ולאור העובדה שארגון האוהדים לה פמיליה בחר להחרים את משחק הבית של הקבוצה וחבריו הגיעו אך ורק למשחקי החוץ שלה, כי יהיה זה נכון לגזור כנגדה עונש של מניעת כניסת אוהדיה למשחקי חוץ שלה. תובע ההתאחדות ערער על החלטתנו זו לעניין העונש, ובית הדין העליון קיבל את הערעור והחזיר את הדיון אלינו למתן עונש חלופי”.
בעקבות העונש, בבית”ר פנו בבקשה בהולה להתאחדות, כדי שתחיל את העונש כבר במשחק הבית הקרוב מול הפועל חדרה (שבת, 19:50), ולא במפגש מול הצהובים ב-5 בדצמבר. “לאור אופי המשחק מול מכבי ת”א, הוא אחד המשחקים היחידים העונה אליו תפויים להגיע אוהדים רבים לטדי בכלל וליציע המזרחי בפרט, רובם ככולם אינם קשורים לארגון לה פמיליה, הרי שסגירת היציע המזרחי פוגעת בראש ובראשונה במועדון, והפעם באופן חמור במיוחד, בבחינת מכת מוות לתקציב, בנסיבות המצערות בהן היא נמצאת (ואשר ידועות לכולי עלמא”, נכתב בבקשה של בית”ר בנושא.